فونیکسریمکسبهتام

۲۰۰۰ کارت دوچرخه سواری برای شهروندان صادر شد

تهران ۱۶۰ خانه دوچرخه و ۷ هزار و ۶۰۰ دستگاه دوچرخه دارد

عصر خودرو : معاون حمل و نقل پاک معاونت حمل و نقل شهرداری تهران با بیان اینکه تهران ۱۶۰ خانه دوچرخه و ۷ هزار و ۶۰۰ دستگاه دوچرخه دارد، از صدور ۲۰۰۰ کارت MYFER (کارت حمل و نقل) دوچرخه سواری شهر تهران برای شهروندان تهرانی خبر داد و تصریح کرد: این کارت‌ها تحویل شهروندان شده است و مابقی کارت‌ها در حال چاپ است.

تهران ۱۶۰ خانه دوچرخه و ۷ هزار و ۶۰۰ دستگاه دوچرخه دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سید نواب حسینی منش در ادامه همچنین از صدور دو کارت مخصوص دوچرخه سواری برای شهروندان تهرانی خبرداد و اظهارکرد: کارت MYFER و MULTIUSE (نوعی کارت بانک و حمل و نقل) از طریق بانک شهر به شرکت کنندگان دوچرخه سواری ارائه می شود. ضمن اینکه شهروندان که در خانه های دوچرخه سواری محله خود ثبت نام کردند، به سایت بانک شهر ورود پیدا می‌کنند.

    وی به چگونگی ارسال کارت‌های دوچرخه سواری به شهروندان اشاره و عنوان کرد: کارت ها از طریق کدپستی و خانه های دوچرخه سواری به شرکت کنندگان ثبت نامی ارسال می شود.

    معاون حمل و نقل پاک معاونت حمل و نقل شهرداری تهران با اشاره به اینکه طرح جامع توسعه دوچرخه سواری شهر تهران در قالب برنامه ریزی ویژه در دست اجرا است، گفت: بر اساس طرح جامع حمل و نقل پاک در شهر تهران( توسعه دوچرخه سواری، احداث پیاده راه ها و جایگزینی موتورهای برقی) مورد نظر است.

    حسینی منش با تاکید بر اینکه توسعه شبکه خانه‌های دوچرخه مد نظر شهرداری تهران است، افزود: یکپارچه سازی هوشمند شبکه حمل و نقل همگانی دوچرخه، تشویق مردم به استفاده از دوچرخه، تامین و تجهیز تمامی خانه های دوچرخه به تجهیزات ارتباطی، کامپیوتر و کارتخوان، استفاده از کارت بلیت الکترونیک حمل ونقل عمومی و گسترش آن در سیستم دوچرخه سواری، ارایه آموزش های مهارت راندن، قوانین عبور و مرور دوچرخه در شهر و ایجاد نرم افزار مسیریاب و مکان یاب جهت تسهیل استفاده مردم از جمله شاخص‌های مورد نیاز بهره برداری مناسب از خانه های دوچرخه است.

    وی با بیان اینکه 3 مسیر برای توسعه حمل و نقل همگانی دوچرخه به تصویب رسیده است، گفت: این مسیرها شامل حدفاصل میدان امام حسین تا بزرگراه نواب، خیابان امام خمینی، حدفاصل میدان هفت تیر تا کریمخان و بلوار کشاورز هستند که احداث مسیر دوچرخه سواری در منطقه 12 در محدوده خیابان امام خمینی(ره) از اولویت برنامه‌های سازمان حمل ونقل و ترافیک در سال جاری است.

    بر اساس گزارش پایگاه خبری تهران سما، وی با بیان اینکه اکنون در شهر تهران 7هزار و 600 دستگاه دوچرخه و 160 خانه دوچرخه وجود دارد که چندین خانه دوچرخه بصورت متمرکز و باقی به صورت نیمه متمرکز در شهر پراکندگی دارند، گفت: پهنه شرق تهران بیشترین تمرکز خانه های دوچرخه را در این کلانشهر دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو