فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان سمنان:

همه محورهای استان سمنان باز است

عصر خودرو: رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به بارندگی روز گذشته در این استان و انسداد برخی مبادی ارتباطی در آن گفت: هم‌اکنون همه محورهای استان سمنان باز است.

همه محورهای استان سمنان باز است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، حسن خسروجردی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: بازندگی روز گذشته در استان سمنان محورهای مواصلاتی این استان را دچار لغزندگی کرد.
    وی با اشاره به انسدادبرخی محورهای مواصلاتی در این استان عنوان کرد: محورهای ارتباطی شهمیرزاد به فولادمحله و محور روستایی پشت‌کوه در این منطقه و نیز محور سمنان به فیروزکوه به سبب شدت بارندگی و آبگرفتگی معابر، به صورت موقت مسدود شد و چند خودرو نیز در محور سمنان به فیروزکوه در گل‌ولای گیر افتادند ک با حضور به موقع عوامل امداد و پلیس این خودروها از گل و لای رها شدند.
    رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به وقوع هشت فقره سانحه رانندگی جرحی در محورهای مواصلاتی این استان بر اثر بارندگی‌های شب گذشته بیان کرد: بر اثر این سوانح 13 نفر مجروح شدند.
    خسروجردی افزود: ساعت یک بامداد امروز نیز در محور گرمسار به سمنان، یک دستگاه اتوبوس با کامیون برخورد کرد که بر اثر آن راننده اتوبوس مجروح شد.
    وی علت این سانحه رانندگی را عدم توجه راننده اتوبوس به جلو عنوان کرد و افزود: شب گذشته چهار سانحه واژگونی خودرو نیز در استان سمنان رخ داده است.
    رئیس پلیس راه استان سمنان خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس در شبانه روز گذشته در همه محورهای مواصلاتی استان سمنان به طور کامل و گسترده حضور داشتند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط