فونیکسریمکسبهتام

تصادفات فوتی در چهارمحال و بختیاری ۱۰ درصد کاهش یافت

عصر خودرو : مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: وقوع چهار حادثه در اواخر هفته گذشته در این استان هفت کشته و ۱۴ مصدوم برجا گذاشت.

تصادفات فوتی در چهارمحال و بختیاری ۱۰ درصد کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین ، فرامرز شاهین با اعلام این افزود: اولین حادثه اواخر هفته گذشته در استان عصر پنجشنبه 19 شهریورماه برای دو نوجوان 17 ساله که در دریاچه شلمزار غرق شده بودند، رخ داد.
    وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع این حادثه به مرکز پیام ١١5 دو دستگاه آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی باچهار تکنسین فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند و عملیات احیای قلبی ریوی را برای حادثه دیدگان انجام دادند که متاسفانه موفقیت آمیز نبود و این دو غریق جان خود را از دست دادند.
    وی گفت: وقوع تصادف دو خودرو سواری آردی و پیکان در جاده لردگان به مالخلیفه حوالی چله گاه در ظهر جمعه نیز هفت مصدوم برجا گذاشت.
    مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان افزود: برای امداد رسانی به مصدومان این حادثه دو دستگاه آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی همراه با تکنسین های فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام و اقدامات درمانی را برای مصدومان حادثه انجام داده و آنان را به بیمارستان شهداء لردگان منتقل شدند.
    شاهین ادامه داد: حادثه سوم تصادف دو خودرو پژو پارس و پژو 405 در مسیر ارتباطی شهرکرد به بروجن در محدوده 'گردنه زردیا' در شامگاه گذشته اتفاق افتاد.
    وی افزود: در این حادثه دو نفر در دم جان باخته بودند و 9 مصدوم این حادثه نیز به بیمارستان انتقال داده شدند که متاسفانه دو نفر از آنها به علت شدت جراحات وارده فوت کردند.
    وی گفت: با اطلاع مرکز پیام اورژانس بلافاصله چهار آمبولانس به همراه تکنسین های فوریت های پزشکی اورژانس 115 به همراه یک اکیپ هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و اقدامات درمانی را برای مصدومان انجام و مصدومان را به بیمارستان تامین اجتماعی امام علی(ع) فرخشهر و کاشانی شهرکرد منتقل کردند.
    شاهین اظهار کرد: در حادثه ای دیگر در عصرجمعه فردی از کوه آتشگاه لردگان سقوط کرد که در پی تماس با مرکز پیام شهرستان لردگان سریعاً یک آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی و یک اکیپ از هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند ولی فرد حادثه دیده به علت شدت جراحات فوت شده بود.
    در روزهای پایانی تابستان جاذبه های طبیعی و محورهای مواصلاتی استان چهارمحال وبختیاری با ازدحام و ترافیک مواجه شده و رعایت نکردن اصول ایمنی، حوادث مختلف و تلفات ناشی از این حوادث را افزایش داده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو