فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:

کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای طی ۲ ماه گذشته

افزایش ۱۰۰ دستگاه ماشین‌آلات به بخش راهداری

عصر خودرو : مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: طی دو ماه گذشته ۱۰ درصد تلفات جاده‌ای کاهش داشته و امیدواریم این میزان در شهریور افزایش نیابد

کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای طی ۲ ماه گذشته
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، فریبرز واحدی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران  با اشاره به اینکه در هفته دولت 2.4 میلیارد تومان پروژه در بخش حمل و نقل جاده‌ای و راهداری افتتاح کرده‌ا‌یم، گفت: این پروژه‌ها شامل ایمن‌سازی، روکش آسفالت است و شرایط خوبی را در محورهای برون شهری به لحاظ ایمنی ایجاد کرده‌ایم.

    وی افزود: شهریور ماه یکی از پرتصادف و پرتلفات‌ترین ماه‌های سال به شمار می‌رود و به دلیل افزایش حجم ترددهای جاده‌ای در تمامی محورها به خصوص تهران ما شاهد تصادفات بسیاری هستیم.

    واحدی تصریح کرد: در حال حاضر با یک شکل جدید در سطح راه‌ها وارد شده‌ایم و به گشت‌های راهداری 100 دستگاه خودرو جدید اضافه کرده‌ایم.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار داشت: این موضوع در کمیسیون ایمنی راه‌ها مطرح شده و به لحاظ آنکه با تغییرات جوی و هوایی طی چند وقت اخیر مواجه می‌شویم این موضوع در کمیسیون ایمنی راه‌ها با حضور پلیس راهور نیز مطرح شده است.

    وی یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم سعی کرده‌ایم سوانح رانندگی را در این ماه کاهش دهیم البته طبق آمارهای مرکز پزشکی قانونی در تیر ماه حدود کاهش 10 درصدی تلفات رانندگی داشته‌ایم.

    واحدی اظهار داشت: امیدوار هستیم با برنامه‌ریزی‌های درست و ایمن‌سازی جاده‌ها این کاهش تلفات در شهریور ماه نیز همچنان وجود داشته باشد.

    ** دستیابی به یک ایمنی پایدار در جاده‌ها

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اینکه ما طی چند سال گذشته ما به یک روند ایمنی پایدار دست پیدا کرده‌ایم، گفت: هر ساله ما شاهد کاهش روند تلفات جاده‌ای هستیم و این موضوع در استان تهران بیشتر بوده است.

    وی تصریح کرد: مجموع اقدامات و تعامل‌هایی که بین دستگاه‌ها از جمله پلیس راه‌ها و مرکز اورژانس در این کاهش تلفات و دست پیدا کردن به یک ایمنی پایدار نقش موثری داشته است.

    واحدی خاطرنشان کرد: ما بلافاصله بعد از طرح تابستانی راهداری طرح زمستانی را آغاز خواهیم کرد و در حال حاضر در فواصل کوتاه گشت‌های راهداری برای افزایش ایمنی جاده‌ها حضور دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط