فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران خبر داد

برخورد یک دستگاه ون با ۱۲ سرنشین با درخت

عصر خودرو : سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از برخورد یک دستگاه تاکسی ون با ۱۲ سرنشین با یک درخت در منطقه تجریش خبر داد.

برخورد یک دستگاه ون با ۱۲ سرنشین با درخت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، جلال ملکی اظهار داشت: در ساعت 13:04 روز گذشته یک مورد محبوس شدن در دو کارگر افغانی در چاه در محله مرزداران بعد از خیابان ایثار به سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد و به سرعت 2 ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

    وی تصریح کرد: در محل مشاهده شد که در یک ساختمان در حال ساخت یک چاه به عمق 10 الی 12 متر در نزدیکی یک چاه قدیمی حفر شده بود که به دلیل فشار، دیواره بین این دو چاه تخریب و بر سر یکی از کارگران داخل چاه ریخته شده بود.

    ملکی بیان داشت: یکی دیگر از کارگران که بیرون از چاه بوده برای نجات همکار خود به درون چاه رفته اما متاسفانه وی نیز زیر آوار مانده بود که درنهایت باتلاش ماموران آتش‌نشانی دو کارگر که هر دو افغانی بودندازدورن چاه بیرون آورده که مشخص شد یکی از کارگران جان خود را از دست داده بود.

    ملکی همچنین به تصادف یک دستگاه تاکسی ون در خیابان تجریش بعد از خیابان جعفرآباد اشاره کرد و گفت: این اتفاق نیز در ساعت 22:46 شب گذشته رخ داده بود که پس از اطلاع به سازمان آتش‌نشانی دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

    سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران خاطر نشان کرد: در محل مشاهده شد در یک دستگاه تاکسی ون که 12 سرنشین (7 کودک و 5 بزرگسال ) در داخل آن بودند به دلیل نامشخصی به درختی برخورد کرده بود و تعدادی از سرنشینان درون خودرو محبوس شده بودند.

    ملکی اضافه کرد: با تلاش ماموران آتش‌نشانی این افراد خارج و در ساعت 23:40 عملیات به پایان رسید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط