فونیکسریمکسبهتام

از سوی نگین خودرو اعلام شد

شرایط فروش ویژه رنو داستر به‌صورت نقد و اقساط

عصر خودرو : شرکت نگین خودرو به‌عنوان نماینده رسمی عرضه محصولات رنو در ایران، شرایط فروش ویژه رنو داستر تک دیفرانسیل را اعلام کرد.

شرایط فروش ویژه رنو داستر به‌صورت نقد و اقساط
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، بر اساس اعلام نگین خودرو، رنو داستر 2000 سی‌سی با گیربکس اتوماتیک و تک دیفرانسیل، هم‌اکنون باقیمت قطعی 98 میلیون تومان (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و کلیه هزینه‌های شماره‌گذاری) با مدل 2015 و به‌صورت تحویل فوری به فروش می‌رسد که در صورت خرید نقدی، خریداران از تخفیف سه میلیون تومانی بهره‌مند خواهند شد و کل مبلغ پرداختی توسط مشتری در این طرح 95میلیون تومان خواهد بود.

    علاوه بر این، شرایط خرید اقساطی این خودرو نیز از سوی نگین خودرو فراهم شده است. بر اساس اعلام این شرکت، خریداران می‌توانند با پیش‌پرداخت 62میلیون تومان و بازپرداخت باقی‌مانده قیمت خودرو در قالب اقساط 10، 18 و 24 ماهه، مالک این شاسی‌بلند اروپایی شوند. تحویل خودرو در این طرح نیز به‌صورت فوری خواهد بود.

    همچون سایر محصولات عرضه شده از سوی نگین خودرو در ایران، رنو داستر از گارانتی 5 ساله یا 150هزار کیلومتری برخوردار است. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت www.neginkhodro.com مراجعه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط