فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران:

انحراف از مسیر اصلی جان دو سرنشین خودرو را گرفت

عصر خودرو : سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: یک دستگاه خودرو پراید به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی خود منحرف و پس از برخورد با چند اصله درخت با دیوار بیرونی یک کارخانه برخورد و در محل متوقف شد.

انحراف از مسیر اصلی جان دو سرنشین خودرو را گرفت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، جلال ملکی  اظهار داشت: در ساعت 7 و 11 دقیقه امروز برخورد یک دستگاه خودرو در مسیر جنوب به شمال اتوبان قم نرسیده به بزرگراه آزادگان به سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام و مأموران 2 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

    وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی پراید به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی خود منحرف و پس از برخورد با چند اصله درخت با دیوار بیرونی یک کارخانه برخورد و در محل متوقف شد.

    ملکی یادآور شد: بر اساس اظهارات شاهدان عینی راننده این خوردو محل را ترک کرده ولی 4 نفر از سرنشینان در داخل خودرو محبوس بودند که آتش نشانان پس از ایمن سازی‌های لازم این 4 نفر را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که متأسفانه مشخص می شود 2 نفر از انها که حدود 40 سال سن داشته‌اند جان خود را از دست داده و 2 نفر دیگر که حدوداً 45 ساله هستند به مراکز درمانی منتقل شدند.

    سخنگوی سازمان آنتش نشانی شهر تهران گفت: در ساعت 7 و 48 دقیقه عملیات این حادثه به اتمام رسید و محل تحویل عوامل پلیس راهرو داده شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط