فونیکسریمکسبهتام

برخوردمرگبار دو خودرو در بزرگراه آزادگان

عصر خودرو : برخورد شدید خودروهای سواری در بزرگراه آزادگان، مرگ دلخراش بانوی جوان را در پی داشت.

برخوردمرگبار دو خودرو در بزرگراه آزادگان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صبحانه، درپی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 آتش نشانی و اطلاع رسانی حادثه برخورد شدید چند دستگاه خودرو با یکدیگر، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ساعت 8:19 صبح امروز آتش نشانان ایستگاه 87 و گروه نجات 50 را به شرق به غرب بزرگراه آزادگان، بعد از خیابان الغدیر اعزام کرد.

    حجت ا... قاسمی افسر آماده منطقه 4 عملیات در این باره گفت: در محل حادثه یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 با پنج نفر سرنشین براثر ناتوانی راننده در مهار خودرو به شدت با قسمت عقب یک دستگاه خودرو وانتنیسان برخورد کرده بود و همین امر موجب محبوس شدن سرنشینان خودرو شده بود.

    وی افزود: آتش نشانان به سرعت با قطع جریان برق خودروها، محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش دادند و محبوسین(3 مرد، یک زن و یک دختر بچه 4 ساله)را که به شدت مصدوم شده بودند از خودرو سواری خارج کردند.

    وی با اشاره به اینکه آتش نشانان پس از خارج کردن مصدومین از خودرو سواری آن ها را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند، ادامه داد: متأسفانه پس از معاینات اولیه توسط عوامل اورژانس مشخص شد یکی از سرنشینان که خانم 35 ساله ای بود جان خود را از دست داده است.

    قاسمی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از انتقال خودرو به حاشیه امن بزرگراه و تحویل محل حادثه به عوامل راهور به مأموریت خود پایان دادند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط