فونیکسریمکسبهتام

در جلسه سخنگوی دولت مطرح شد؛

توضیحات نوبخت درمورد حواشی صنعت‌خودرو

مسئولان‌فعلی تصمیم‌ گیرنده مسائل گذشته نیستند

عصر خودرو : سخنگوی دولت گفت: نظر شخصی افرادی همچون آیت‌الله یزدی برای ما محترم است٬ اما هنوز در جایگاه رسمی نظری به دولت منعکس نشده است.

توضیحات نوبخت درمورد حواشی صنعت‌خودرو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا، سخنگوی دولت در نشست خبری خود با اشاره به سفر هیات‌های خارجی به ایران گفت: قطع‌نامه شورای امنیت قطع‌نامه‌های گذشته مربوط به تحریم را لغو کرد و با اقدام‌های ما، اروپا و آمریکا در ماه‌های آینده نتیجه قطعی برای اجرایی شدن توافق به دست خواهد آمد و توافق در اواخر امسال یا اوایل سال آینده اجرایی می‌شود.

    مباحث مربوط به صنعت خودرو و حواشی آن

    سخنگوی دولت با اشاره به مباحث مربوط به صنعت خودرو و حواشی که این روز‌ها در مورد آن مطرح می‌شود گفت: ما به تولید داخل توجه خواهیم داشت و در مذاکرات خود با هیات‌های خارجی از عرصه صنایع داخلی از جمله صنعت خودرو استفاده خواهیم کرد. اما معتقدیم کیفیت خودروهای داخلیمان باید افزایش پیدا کند از خودروسازانمان انتظار داریم که تولیدات خود را متناسب با مطالبات مردم آماده کنند و کیفیتشان را بالا ببرند.

    وی افزود: طبیعتا هر کسی هم نخواهد می‌تواند از خودروهای دیگری استفاده کند. ما هیچ‌گاه ادبیاتی را که در مورد کسانی که از خودروی داخلی استفاده نکنند و دور از شان دولت تدبیر و امید باشد تایید نمی‌کنیم. قطعا وزیر صنعت، معدن و تجارت هم قصد تقویت صنعت داخلی را داشته امیدواریم همه طبق فرهنگ و شخصیت مردم ایران از ادبیات فاخری استفاده کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط