فونیکسریمکسبهتام

اعلام آمادگی سایپا کاشان برای سرمایه‌گذاری در ساخت مسکن

عصر خودرو : مدیرعامل سایپا کاشان گفت: این شرکت برای آرامش خاطر ذهن کارکنان و پرسنل خود آماده سرمایه‌گذاری در ساخت مسکن است.

اعلام آمادگی سایپا کاشان برای سرمایه‌گذاری در ساخت مسکن
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازسایپا نیوز ، «محمد رضا شیخ عطار» مدیرعامل سایپا کاشان پیش ظهر امروز در مراسم افتتاح فاز دوم مسکن کارکنان سایپا کاشان، ایجاد رفاه و ساخت مسکن را اولویت اول کل مجموعه سایپا عنوان کرد وگفت: خوشبختانه علیرغم عمر کوتاهی که سایپا در کاشان داشته است توانسته‌ایم به همت همکارانم به اهداف بزرگی از جمله ساخت بیش از 600 واحد مسکونی در قالب طرحهای مسکن مهر، دو پروژه امیرالمومنین وپروژه 400 واحدی در شهرستان کاشان باشیم.

    وی ایجاد واحد مسکونی برای کارکنان سایپا کاشان را به عنوان یک وظیفه اعتقادی و دینی عنوان کرد وگفت: همواره سعی و تلاش خود را در جهت ساخت مسکن برای کارکنان خود به کار گرفته‌ایم.

    مدیرعامل سایپا کاشان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تیم اجرایی و هیئت مدیره تعاونی مسکن کارگران شرکت سایپا کاشان درآماده بهره داری نمودن فاز دوم مسکن سایپا کاشان گفت: علیرغم شک و تردیدهایی که در ناموفق بودن ساخت 400 واحدی مسکن کارکنان به دلیل شرایط خاص اقتصادی که کشور با آن مواجه بود توانستیم با اعتقاد راسخی که همکاران داشتند به لطف پرودگار این پروژه را با موفقیت به سرانجام برسانیم.

    شیخ عطار تصریح کرد: اگر همکاری اعضای هیئت مدیره شرکت سایپا کاشان در ارائه نقطه نظرات و راهکارهای مناسب با هیئت مدیره شرکت سایپا کاشان نبود قطعا نمی‌توانستیم در اتمام این پروژه موفق باشیم.

    مدیرعامل سایپا کاشان به ضعیف بودن بدنه بخش خصوصی دربخش تولید اشاره کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم درکشورمان پروژ‌های مختلفی را در قالب تعاونی به جلو ببریم.

    وی تعاونی را به عنوان مکمل دربخش خصوصی جهت پیشبرد اهداف مهم عنوان کرد و گفت: باید براساس تاکیدات مقام معظم رهبری که توسعه مملکت دربخشهای کلان بدون بخش تعاون امکان پذیر نیست از این پتانسیل درجهت رفع نواقص، بالا بردن راندمان، ایجاد انگیزه، کاهش هزینه‌ها، تمرکز به نتایج وتاثیر گذاری سریع درسیستم دولتی بهره‌مند شویم.

    وی با بیان اینکه ایجاد مسکن برای کارگران موجب تحکیم و توسعه خانواده، زاد و ولد ورفاه اجتماعی می‌شود تاکید کرد: با توجه به پتانسیل بسیار بالایی که پروژه 400 واحدی سایپا کاشان درایجاد کسب و کار داشت امیدوارم شرکت سایپا کاشان درتداوم اجرای چنین پروژهایی به جایی برسد که هیچکدام از پرسنل شرکت سایپا کاشان بدون مسکن نباشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو