فونیکسریمکسبهتام

استفساریه راهگشای مشکلات اتحادیه اتومبیل‌کرایه است

عصر خودرو : دبیر مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به عدم رضایت اتحادیه اتومبیل‌کرایه به ادغام با مجموعه تاکسیرانی شهرداری‌ها، گفت: استفساریه تهیه کنید تا در مدت ۱۵ روزه در صحن مجلس بیان کرده و به نتیجه برسیم.

استفساریه راهگشای مشکلات اتحادیه اتومبیل‌کرایه است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، کمال علیپور صبح امروز در جلسه مشترک مجمع نمایندگان و اتاق اصناف مازندران، اظهار کرد: اصناف در دوران مختلف کشور، نقش تأثیرگذاری داشته است و نمی‌توان نقش بازاریان را از جریان تنباکو، انقلاب مشروطه و انقلاب اسلامی نادیده گرفت.

    وی با بیان اینکه اصناف نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و در مقاطع تحریم داشتند، افزود: امروز موضوع مهم کشور، مسئله تحریم و پساتحریم است.

    نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سیمرغ و سوادکوه در مجلس با اشاره به اینکه همان‌گونه که اصناف در مسائل مختلف تأثیرگذار بودند امروز هم باید مردانه در میدان باشند، گفت: برای پررنگ‌ کردن فعالیت اصناف، قوانین نظام صنفی را تغییر داده و به اتاق اصناف ارتقا دادیم.

    دبیر مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه بیش از پنج سال عضو شورای عالی نظارت بر اصناف کشور بودم، تصریح کرد: شرایط و معایب قانون را می‌دانیم و به نقش‌آفرینی اصناف آگاه هستیم و اینکه اصناف اکنون می‌تواند نقش پررنگ‌تری داشته باشند هم مورد نظر ما است.

    علیپور با اشاره به اینکه نگاه جمهوری اسلامی بر این است که با همه کشورها مراوده بر مبنای اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی داشته باشد، ادامه داد: چون بر روی ارزش‌های انقلاب ایستادگی کردیم، جنگ و تحریم را به ما تحمیل کردند و بازاریان نقش تأثیرگذاری در ایستادگی ما دارند.

    وی با بیان اینکه اکنون بحث توافق مطرح است و باید ببینیم این توافق مشکلات کشور را رفع می‌کند یا نه، خاطرنشان کرد: کسانی که دشمن انقلاب هستند، تصور می‌کنند با توافق همه چیز تمام شده، در حالی که نگاه توافق این نیست.

    نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سیمرغ و سوادکوه در مجلس با اشاره به اینکه بازاریان باید در این حوزه نقش تأثیرگذار خود را ایفا کنند، اظهار کرد: نقش‌‌آفرینی ممتد بازار و اتاق اصناف در راستای اهداف انقلاب اسلامی در این دوره بسیار مهم است.

    دبیر مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه دولت و مجلس همراهی و همکاری دارند، افزود: مجلس، چشم بینای نظام است و باید نظارت کند تا فعالیت‌ها بر محور اصول انقلاب اسلامی باشد.

    علیپور با اشاره به اینکه مذاکره‌کنندگان فرزندان نظام اسلامی هستند، گفت: بازاریان هم در این دوره دل‌سرد نشوند تا فعالیت‌ها به درستی انجام شود.

    وی با بیان اینکه اصلاح نظام صنفی در شهریور 92 صورت گرفت، تصریح کرد: اختیارات موضوعات مختلف کشور به دست مردم تعیین می‌شود و این از اهداف جمهوری اسلامی است.

    نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سیمرغ و سوادکوه در مجلس با اشاره به اینکه طبق قانون، حق با تقاضای اتحادیه اتومبیل‌کرایه است که حاضر به ادغام با مجموعه تاکسیرانی شهرداری‌ها نیستند، گفت: استفساریه تهیه کنید تا در مدت 15 روزه در صحن مجلس بیان کرده و به نتیجه برسیم، چراکه تفسیر وزارت کشور درباره مدیریت شهری، بر عهده شهرداری‌ها است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو