فونیکسریمکسبهتام

خودرویی‌ها در راس علاقه فعالان بازار

عصر خودرو : شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۹ واحد افزایش به ۶۴ هزار و ۵۰۶ واحد رسید.

خودرویی‌ها در راس علاقه فعالان بازار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، بر اساس اطلاعات مندرج در شرکت مدیریت فناوری بورس تهران شاخص کل بورس تهران امروز با 9 واحد افزایش به 64 هزار و 506 واحد رسید و شاخص هم‌وزن با یک واحد افزایش به 9906 واحد رسید.

    امروز ارزش روز بازار به 277 هزار میلیارد تومان رسید و معامله‌گران تالار بورس بیش از 818 میلیون برگه بهادار در قالب سهام و حق تقدم در بیش از 30 هزار نوبت معامله و به ارزش 144 میلیارد تومان دادوستد کردند.

    امروز شاخص قیمت با معیار وزنی - ارزشی 3 واحد رشد کرده و به 25 هزار و 500 واحد رسید، شاخص قیمت با معیار وزنی یک واحد رشد داشته و به 8468 واحد رسید، شاخص آزاد شناور با 80 واحد تقویت به 73 هزار و 58 واحد رسید، شاخص بازار اول بورس با 58 واحد افزایش به 45 هزار و 801 واحد و شاخص بازار دوم بورس با 259 واحد کاهش به 137 هزار و 483 واحد رسید.

    امروز نمادهای فارس، تاپیکو ، خودرو در کاهش شاخص اثرگذار بوده و نماد نفت بهران و ملی مس ایران، سرمایه‌گذاری غدیر و بانک سینا در تقویت شاخص اثرگذار بودند.

    امروز نماد بانک‌های ملت، صادرات ایران و خودروسازی پارس خودرو، پالایش نفت اصفهان، ایران خودرو، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین و ملی صنایع مس ایران از نمادهای مورد علاقه فعالان بورس بوده است.

    به گزارش فارس، امروز در فرابورس ایران شاخص کل 6 واحد کاهش یافته و به 731 واحد رسید و ارزش بازار اول و دوم فرابورس به بیش از 48 هزار میلیارد تومان رسید.

    امروز معامله‌گران فرابورسی بیش از 392 میلیون برگه بهادار در قالب 11 هزار نوبت معامله و به ارزش 92 میلیارد تومان دادوستد کردند.

    امروز نمادهای پربیننده فرابورس مربوط به گروه پتروشیمی سرمایه ایرانیان، پالایش نفت تهران، بانک دی، سهامی ذوب آهن اصفهان، سرمایه‌گذاری مسکن تهران، قاسم ایران، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا بوده‌اند.

    امروز نمادهای مارون، پترول، شتران، زاگرس، ذوب، حسینا در کاهش شاخص فرابورس اثرگذار بوده و نماد همکاران سیستم در تقویت شاخص فرابورس اثر داشته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو