فونیکسریمکسبهتام

فرمانده ناجا خبرداد:

تلاش مضاعف برای کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای تا پایان سال

عصر خودرو : سردار اشتری افزود: مأموریت دفتر پیگیری ویژه به منظور ارجاع مطالبات، شکایات مردم و گزارش‌گیری توسط اینجانب به جدیت دنبال می‌شود.

تلاش مضاعف برای کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از نسیم، سردار حسین اشتری در اولین گردهمایی فرماندهان عالی رتبه ناجا با اشاره به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری همدلی و همزبانی نام گذاری شده است، گفت: تحقق شعار همدلی و همزبانی در تمام نقاط کشور بین پلیس و مردم باید محقق شود.

    وی در ادامه بر اهتمام بیشتر در امر آموزش در تمامی جهات و افزایش توانمندی و کارآیی پلیس در امور و ماموریت های محوله تاکید کرد و افزود: افزایش ماموریت های متنوع در ناجا مستلزم توجه ویژه مسئولان به نیروی انتظامی می باشد.

    فرمانده ناجا همچنین از پیگیری افزایش حقوق کارکنان خبر داد و عنوان کرد: پیگیری این موضوع از اولویت های اصلی نیروی انتظامی است.

    سردار اشتری گفت: ماموریت دفتر پیگیری ویژه به منظور ارجاع مطالبات ، شکایات مردم و گزارش گیری نوبه ای توسط اینجانب به جدیت دنبال می شود.

    استمرار و جدیت بیشتر در اقدامات پیشگیرانه در حوزه قرارگاه های مقابله با سرقت، اهتمام جدی در مقوله مبارزه با قاچاق کالا، سوخت ، انسان و تشکیل قرارگاه جهادی صیانت، به منظور صیانت از کارکنان و پیشگیری از جرائم مربوط به آنان از جمله مواردی بود که سردار اشتری در این همایش به آن ها اشاره و تاکید کردند.

    فرمانده ناجا در پایان از تلاش مضاعف برای دستیابی به کاهش ده درصدی تلفات جاده ای تا پایان سال خبر داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط