فونیکسریمکسبهتام

حوادث ترافیکی قم ۳کشته و ۲۷مجروح برجای گذاشت

عصر خودرو : رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از فوت سه نفر و مجروح شدن ۲۷ نفر در حوادث ترافیکی ۲۴ ساعت گذشته این استان خبر داد.

حوادث ترافیکی قم ۳کشته و ۲۷مجروح برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمدرضا حسنی با بیان اینکه روز گذشته در اتوبان تهران - قم تصادف سه دستگاه سواری منجر به مصدوم شدن پنج نفر شد که مجروحان حادثه با سه آمبولانس 115 به مرکز درمانی منتقل شدند، گفت: در حادثه‌ای دیگر در محور قم - سلفچگان واژگونی سواری چهار مصدوم برجای گذاشت که 2 دستگاه آمبولانس جهت انتقال مجروحان به محل حادثه اعزام شدند.

    وی عنوان کرد: در حادثه‌ای دیگر در جاده قدیم اصفهان تصادف سواری و وانت چهار مصدوم برجای گذاشت که 2 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و مصدومان را به مرکز درمانی انتقال دادند.

    رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: در یکی از حوادث در بلوار حضرت معصومه(س) تصادف موتور و مینی‌بوس منجر به فوت آقایی حدودا 35 ساله شد، همچنین در جاده قدیم ساوه ابتدای جاده تاج خاتون واژگونی سواری منجر به فوت خانم 18 ساله و مجروح شدن 2 نفر دیگر شد.

    وی بیان کرد: بامداد امروز در جاده کوه خضر به جمکران برخورد شدید خودروی پژو و موتورسیکلت باعث سقوط خودرو به داخل گودال شد که در این حادثه پنج مجروح بدحال خودرو توسط پنج دستگاه آمبولانس به مرکز نکویی منتقل شدند و فرد موتورسوار که آقایی حدودا 26 ساله بود نیز فوت کرد.

    وی گفت: در ساعت یک بامداد امروز در جاده ساوه به سلفچگان سقوط آهن از کامیون حمل تیرآهن و برخورد آن با خودروی پراید پنج مجروح برجای گذاشت که سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و مجروحان را به مرکز درمانی انتقال دادند.

    وی بیان کرد: در ساعت هفت صبح واژگونی خودروی ال 90 در جاده قم - سلفچگان 2 مجروح برجای گذاشت که 2 دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط