فونیکسریمکسبهتام

در حادثه‌ای دلخراش صورت گرفت

واژگونی خودرو سمند و مرگ زن باردار در جاده خلخال به پونل

عصر خودرو: در حادثه واژگونی خودرو سمند در جاده خلخال به پونل زن باردار اهل روستای لرد بخش شاهرود خلخال در دم جان باخت.

واژگونی خودرو سمند و مرگ زن باردار در جاده خلخال به پونل
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس،  یک خانواده از اهالی شهرستان جیرفت کرمان که اصلالتا از  بخش شاهرود خلخال هستند در بازگشت از مراسم عروسی از روستای لرد خلخال در مسیر خلخال به طرف پونل با خودرو شخصی واژگون شد و زن باردار در دم جان باخت.

    در این حادثه از حضور نیروهای امدادی  گیلان در حوزه پلیس راه و جمعیت امداد نجات خبری نبود و مسافرین گذری از این جاده مجبور شدند به علت ارتفاع حوزه استحفاظی گیلان و شرایط سرد آب و هوایی در این منطقه دو ساعت مصدومین حادثه را با استفاده از پتو گرم نگه دارند تا امدادگران خود را به محل حادثه برسانند.

    در نهایت مسافرین با تماس با ندای امداد جمعیت امداد و نجات استان اردبیل و راهدارخانه الماس موفق به تماس با جمعیت هلال احمر شهرستان خلخال شده و تقاضای کمک می‌کنند که اکیپ امداد و نجات گردنه الماس در محل حادثه حاضر شده و خارج از حوزه به امدادرسانی می‌پردازند و دو مصدوم که پدر جوان خانواده و به همراه فرزند دو ساله بوده به بیمارستان انتقال داده می‌شوند.

    مسافرین عبوری اظهار داشتند: علیرغم بیش از 10 بار تماس با پلیس گیلان پلیس راه حاضر نشد بعد از حادثه در محل حاضر شود و ما ناچار شدیم با اردبیل تماس بگیریم که با هماهنگی‌های انجام شده در شهرستان خلخال با رئیس مدیریت بحران شهرستان خلخال و پلیس راه اردبیل به خلخال و هماهنگی آنها با استان گیلان پلیس راه گیلان بعد از 3 ساعت در محل حاضر شد.

    فرد حادثه دیده و داغدار این تصادف که از اهالی شهرستان جیرفت کرمان است در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اردبیل اظهار کرد: در این مسیر علاوه بر کوری آنتن علیرغم اینکه حوزه استحفاظی گیلان است از پلیس گیلان خبری نیست و ما که داغدار شدیم چند ساعت تلاش کردیم تا با پلیس ارتباط برقرار کنیم متاسفانه هیچ جوابی ندیدیم و اگر تنها امداد و نجات گیلان و آمبولانس یک ساعت زودتر در محل حاضر می‌‌شدند همسر باردارم و فرزندم را از دست نمی‌دادم و همسر بنده به دلیل دیر حاضر شدن پلیس و نیروهای امدادی گیلان جان سپرد.

    وی با گله مندی از مسئولین استان گیلان در خصوص این نارسایی در خدمات در حوزه استحفاظی شهرستان رضوانشهر گفت: برای بنده این حادثه افتاد مسئولین تلاش کنند که این حادثه دوباره تکرار نشود.

    وی با تقدیر از امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان خلخال و انجام وظیفه در خارج از حوزه استحفاظی شهرستان خلخال در منطقه زندانه گیلان گفت: ما در حوزه گیلان دچار حادثه شدیم و باید در حوزه گیلان خدمات انجام‌ می‌شد و این جاده اصلا مسئول ندارد.

    به دنبال این حادثه و مطلع شدن خانواده‌ها در روستای لرد که  در حال اجرای مراسم عروسی بودند و این خانواده نیز در برگشت از مراسم عروسی دچار حادثه شده بودند بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال یکپارچه مملو از حضور اهالی روستای لرد بود که همه گله‌مند از خدمات رسانی پلیس راه گیلان بودند.

    بر اساس این گزارش، پس از مداوای سرپایی پدر و فرزند دو ساله این خانواده مسئولین شهرستان خلخال در بیمارستان امام خمینی (ره) حاضر و از نزدیک شاهد این قضایا بودند و دستورات لازم را جهت تسریع در خدمات رسانی در حوزه شهرستان خلخال را صادر کرد.

    این حادثه تنها یک گوشه از ماجرای خلخال به پونل است و بارها دیده شده که پس از حادثه نه تنها نیروهای امداد و نجات گیلان در منطقه حاضر نشده بلکه اظهار می‌دارند یا این حوزه راه تحویل نشده و یا در حوزه گیلان نیست در حالی که تنها از جاده خلخال به پونل درصد کمی در حوزه شهرستان خلخال قرار داشته و در فصل سرد و زمستان صدها بار امدادگران خلخال در خارج از حوزه استحفاظی به نجات مصدومان اقدام کرده‌اند و این منطقه در حوزه استحفاظی شهرستان رضوانشهر استان گیلان قرار دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو