فونیکسریمکسبهتام

با نسل بعدی فولکس واگن تیگوان آشنا شوید

عصر خودرو: نسل بعدی فولکس واگن تیگوان مدل ۲۰۱۶ قبل از رونمایی جهانی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۵ بدون پوشش استتاری در کانادا دیده شده است.

با نسل بعدی فولکس واگن تیگوان آشنا شوید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مجله ماشین، به نظر می رسد مدل پیش تولید این خودرو در حال فیلم برداری تبلیغاتی بوده است.

    چنان چه انتظار می رفت فولکس واگن تیگوان جدید دارای طراحی پرمیوم و جدیدی خواهد بود که جایگزین ظاهر جعبه ای شکل این کراس اوور می شود و ظاهر آن را به یک شاسی بلند شبیه تر می کند. این خودرو از فولکس واگن کراس کوپه GTE معرفی شده در نمایشگاه خودروی دیترویت 2015 الهام گرفته است. اگرچه قسمت جلوی این خودرو در تصاویر دیده نمی شود به نظر می رسد که یک جفت چراغ جلوی بای زنون زاویه دار با LEDهای دید در روز در کنار جلوپنجره آن قرار گرفتهباشد.

    در تصاویر فاش شده، نیم رخ و قسمت پشت فولکس واگن تیگوان مدل 2016 دیده می شود که تحولی در مقایسه با مدل قبلی آن به شمار می رود. در نیم رخ تیگوان رینگ های آلیاژی برش الماسی 18 اینچی بزرگ به همراه قسمت کرومی کوچکی روی باله جلو، خطی کرومی در نیم رخ، قسمت کرومی زیرین خط پنجره و ریل های سقف به چشم می خورند.

    تصویر ثبت شده از بالای این خودرو یک سقف شیشه ای پانورامیک بزرگ و آنتن shark fin را نشان می دهد.  در قسمت پشت این خودرو یک جفت چراغ عقب افقی LED، شیشه عقب بزرگ تر، اسپویلر سقف، خطی کرومی روی سپر و لوله اگزوز کرومی دوگانه دیده می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم