فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران:

۲۲۷ نفر در تصادفات رانندگی مازندران فوت کردند

عصر خودرو: مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: آمارها نشان می‌دهد در چهار ماهه امسال، ۲۷۷ نفر در تصادفات رانندگی در استان جان خود را از دست دادند.

۲۲۷ نفر در تصادفات رانندگی مازندران فوت کردند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، علی عباسی, میزان تلفات تصادفات را در حوزه درون شهری 65، برون شهری 200، خاکی و روستایی 12 مورد بیان و اظهار داشت: این مقدار در مدت مشابه سال قبل در حوزه درون شهری 73، برون شهری 197 و راه روستایی 16نفر بوده است.
    وی, مصدومان تصادفات در چهار ماه نخست امسال را 5 هزار و 188 نفر اعلام کرد و افزود: ساری با هزار 38، بابل با 750 و آمل با 641 مورد بیشترین و عباس اباد با 71 ،رامسر با 99 مورد کمترین آمار مصدومین در چهار ماه سالجاری را داشتند.
    عباسی خاطر نشان کرد: سرعت زیاد، عدم توجه به مقررات رانندگی، عدم استفاده از کمربند ایمنی، عدم استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، عدم رعایت فاصله با خودروی جلویی و سبقت غیر مجاز از جمله موارد در تصادفات منجر به فوت با مصدوم شدن بوده که برای جلوگیری از این موارد ذکر شده می‌توان با رعایت نکات ایمنی که توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی اعلام می‌شود، در پیشگیری و کاهش آسیب‌ها بسیار سودمند است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط