فونیکسریمکسبهتام

تصادف در جاده قدیم قم - کاشان یک کشته و ۴ مصدوم بر جای گذاشت

عصر خودرو: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از کشته و مصدوم شدن ۵ نفر در جاده قدیم قم– کاشان خبر داد.

تصادف در جاده قدیم قم - کاشان یک کشته و ۴ مصدوم بر جای گذاشت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سید محمد حسین مکی صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت:  نیمه شب پنجشنبه ساعت 3 بامداد تصادف بین راننده موتورسیکلت با یک دستگاه خورور سواری در جاده قدیم قم – کاشان یک فوتی و 4 مصدوم بر جای گذاشت.
    وی افزود: در این حادثه مصدومان با کد عملیاتی فوریت‌های پزشکی و همراهی 4 نفر از کارشناسان اورژانس فوریت‌های پزشکی مورد درمان قرار گرفتند.
    رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: این نیروها پس از انجام اقدامات حیاتی  3 مصدوم را با شرایط ایمن به  بیمارستان شهید بهشتی کاشان اعزام کردند.
    بر اساس این گزارش، متاسفانه در هفته جاری آمار و ارقامی از تصادفات در اتوبان‌های قم - کاشان، نطنز - کاشان، محور امیرکبیر، کاشان - مشهد اردهال و داخل شهری اعلام شده که نیاز به بررسی وضعیت، توجه بیشتر به هشدارها و رعایت قوانین و احترام به علائم راهنمایی و رانندگی که محافظت جان است دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط