فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس راهورکرج:

فعالیت خودروهای فاقد معاینه فنی در سرویس مدارس ممنوع است

عصر خودرو : رییس پلیس راهورکرج اعلام کرد که بکارگیری خودروهای فاقد معاینه فنی در سرویس مدارس ممنوع است.

فعالیت خودروهای فاقد معاینه فنی در سرویس مدارس ممنوع است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرگرد غلامعلی شرق روز چهارشنبه درنشست طرح استقبال از مهر که در سالن اجتماعات اتوبوسرانی کرج برگزار شد، افزود:داشتن برگه معاینه فنی برای تمام خودروها به ویژه تاکسی ها الزامی است.
    وی بابیان اینکه ما موظف هستیم که قانون را اعمال کنیم ، اظهار کرد: بالای 60 درصد جابه جایی مسافر در کرج با تاکسی ها انجام می شود که سلامت فنی این خودروها ضروری است.
    به گفته وی، در برخی مواقع تعدادی از رانندگان تاکسی اقدام به سوار کردن مسافر به صورت دربستی می کنند که این به افزایش ترافیک در کلانشهر کرج دامن می زند.
    وی نیز تراکم بالای تاکسی ها در برخی ایستگاه های تاکسیرانی کرج را عامل به وجود آمدن ترافیک در این کلانشهر دانست و افزود: در برخی خطوط تاکسیرانی شهرکرج ، حدود 200 دستگاه تاکسی وجود دارد که مشکل ترافیک را دو چندان می کند .
    وی با اشاره به اینکه 18درصد ترافیک کشور در جاده های البرز واقع شده و نیم درصد جاده های کشور متعلق به این استان است ، گفت: رانندگان تاکسی در روان سازی ترافیک معابر شهری تاثیر بسزایی دارند.
    این مسوول خاطر نشان کرد: اکنون در کلانشهر کرج برای اتوبوسرانی خط ویژه وجود ندارد و انتظار می رود که از ظرفیت تاکسی ها برای جابه جایی مسافران در سطح شهر بیشتر استفاده شود .
    شرق به نمایندگان خطوط تاکسیرانی درکرج توصیه کرد ، هنگام بازگشایی مدارس که اغلب مسافران را دانش اموزان تشکیل می دهند، بیشتر از ظرفیتی که طبق قانون برای آنها مشخص شده است، مسافرا سوار نکنند.
    به گفته وی سوارکردن بیش از حد مسافر در مواقعی که تصادفی صورت بگیرد عواقب آن با راننده تاکسی است و به لحاظ قانونی دچار مشکل بیمه و غیره خواهند شد.
    شرق دربخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: سال گذشته 80درصد کشته شدگان در تصادفات کشور و البرزعابران پیاده بودند که علت این وضعیت باید بررسی شود.
    در این نشست نمایندگان خطوط تاکسیرانی کرج واعضای شورای اسلامی شهرحضور داشتند.
    در کلانشهر کرج 12هزارو 700 دستگاه تاکسی در هفت هزار خط کار جابه جایی مسافران را بر عهده دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو