فونیکسریمکسبهتام

نخستین حادثه بامداد چهارشنبه در مشهد با سانحه رانندگی رقم خورد

عصر خودرو : نخستین حادثه بامداد روز چهارشنبه در مشهد مقدس با واژگونی یک دستگاه خودروی سواری و مجروحیت سرنشینان این خودرو رقم خورد.

نخستین حادثه بامداد چهارشنبه در مشهد با سانحه رانندگی رقم خورد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مقارن ساعت یک بامداد صبح روز چهارشنبه یک دستگاه خودرو سواری سمند در بزرگراه امام علی(ع) در مشهد مقدس به دلایل نامعلوم از مسیر اصلی خارج و پس از برخورد با موانع حاشیه ای به حالت نیمه واژگون درآمد.

    این خودروی سواری که در مسیر میدان امام حسین (ع) به سمت میدان سپاد درحالت حرکت بود پس از انحراف از مسیر اصلی و برخورد با جداول، درختان و تیر چراغ برق میانه بلوار به حالت نیمه واژگون درآمد.

    شدت تصادم این خودروی سواری با تیرچراغ برق و جداول خیابان، بامداد امروز موجب شد تا دو سرنشین این خودرو به دلیل صدمات وارده در میان آهن پاره ها حبس شوند.

    مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد در تشریح جزئیات حادثه بامداد امروز بیان کرد: یک دستگاه خودرو سواری با دو سرنشین مقارن ساعت یک بامداد امروز دچار حادثه شد که شدت تصادم منجر به محبوسی و مصدومیت راننده خودرو شد.

    حسین خاکپور بیان کرد: پس از اعلام این حادثه توسط شهروندان به سامانه 125 در کمترین زمان ممکن آتش نشانان ایستگاه 12، 7 و 38  به محل حادثه اعزام شدند.

    وی افزود: آتش‌نشانان و گروه امداد و نجات این سازمان بی‌درنگ با حضور در محل حادثه همزمان با ایمن‌سازی محل حادثه راننده جوان این خودرو را با استفاده از تجهیزات هیدرولیک ازداخل کابین بهم پیچیده این وسیله نقلیه بیرون آوردند و در اختیار امدادگران اورژانس قرار دادند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط