فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی البرز خبر داد

برخورد مرگبار کامیون با عابر پیاده در قزوین

عصر خودرو : فرمانده انتظامی شهرستان البرز از دستگیری راننده کامیون پس از برخورد مرگبار با عابر پیاده در این شهرستان خبر داد.

برخورد مرگبار کامیون با عابر پیاده در قزوین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، ولی‌الله رسولی‌راد  اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان البرز روز گذشته از وقوع یک مورد حادثه رانندگی در شهرک محمدیه این شهرستان مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

    وی افزود: در بررسی ماموران مشخص شد که یک دستگاه کامیون پس از برخورد با عابر پیاده متواری و عابر بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان سپرده است.

    فرمانده انتظامی شهرستان البرز اعلام کرد: با توجه به اینکه سپر کامیون در محل تصادف از خودرو جدا شده و کنار جسد باقی مانده بود پلیس با استفاده از این سر نخ تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کرد.

    رسولی‌راد ادامه داد: ماموران با به‌کارگیری تخصص و مهارت پلیسی کامیون را در حالی که آثار برخورد بر روی خودرو مشهود بود شناسایی و راننده آن را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

    * 17 راس گوساله قاچاق تحویل دامپزشکی تاکستان شد

    فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان تاکستان از یک دستگاه خودور 17 راس گوساله قاچاق کشف شد.

    محمدقاسم طرهانی در تشریع این خبر افزود: ماموران انتظامی شهرستان تاکستان حین کنترل خودروهای عبوری در محور همدان - قزوین یک دستگاه کامیون حامل دام زنده که حوالی سه راهی نرجه در حرکت بود را جهت بررسی مدارک خودرو متوقف کردند.

    وی افزود: با توجه به اینکه این محموله فاقد هرگونه مجوز حمل و دامپزشکی بود 17 راس گوساله قاچاق در این کامیون توقیف و با هماهنگی مراجع قضایی تحویل دامپزشکی شهرستان تاکستان شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط