فونیکسریمکسبهتام

از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار می‌شود؛

رالی تور خودروهای بیابانی در ارتفاعات و جنگل‌های شمال کشور

عصر خودرو : کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ۱۲ تا ۱۴ شهریور رالی تور خودروهای بیابانی (دو دیفرانسیل) را در مسیر استان‌‌های البرز، قزوین و مازندارن، برگزار می‌کند.

رالی تور خودروهای بیابانی در ارتفاعات و جنگل‌های شمال کشور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، این رالی تور با هدف ترویج طبیعت گردی و آشنایی بیشتر علاقه مندان با مناطق بکر، زیبا و کمتر دیده و شناخته شده کشور، توسعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از تخریب منابع طبیعی به ویژه جنگل‌ها، آشنایی بیشتر علاقه‌مندان با قابلیت‌ها و کاربردهای خودروهای دو دیفرانسیل و ترویج فرهنگ اتومبیلرانی ایمن برگزار می‌شود.

    رالی تور یاد شده، 12 شهریور ماه در دیزین آغاز شده و شرکت‌کنندگان پس از پشت سر گذاشتن جاده‌های مختلف طالقان، الموت، روستا‌های حاشیه استان قزوین، ارتفاعات سه هزار در تنکابن، عباس آباد، جنگل‌های تیلا کنار، پلت چشمه، جنگل‌های تیمبور و پیشمبور، کلاردشت، مرزن آباد، کندوان و عبور از جاده‌ها و مسیر‌های کوهستانی، خاکی و جنگلی روز 14 شهریور به دیزین بازگشته و به کار خود پایان می‌دهد.

    گروه‌های شرکت کننده در شب نخست برگزاری رالی تور در منطقه «الموت» استان قزوین و شب دوم نیز در جنگل‌های «وابزه» واقع در ارتفاعات «سلمان شهر»، اقامت خواهند داشت.

    با توجه به صعب العبور بودن مسیرهای انتخاب شده و با توجه به شرایط جوی که هر لحظه احتمال بروز تغییرات در آن دور از انتظار نیست، 4 موتورسوار با موتورهای کراس و همچنین 2 دستگاه خودروی سنگین امدادی به منظور بررسی لحظه به لحظه مسیر و خدمات رسانی به شرکت کنندگان آماده خواهند بود.

    لازم به ذکر است که همراه داشتن لوازم شخصی، لوازم یدکی و تجهیزات ویژه عبور خودرو از مسیرهای صعب العبور، چادر، کیسه خواب، لباس گرم و دیگر ملزومات طبیعت گردی و اقامت در مناطق کوهستانی و جنگلی، ضروری خواهد بود.

    شرکت در این رالی برای همه دارندگان خودروهای بیابانی (دو دیفرانسیل) آزاد بوده و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام تا 11 شهریور ماه به دفتر اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی واقع در تهران- خیابان فیاض بخش- نبش کوچه جهانگردی- شماره 33 مراجعه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط