فونیکسریمکسبهتام

در مقایسه با مردادماه ۹۳ رخ داد؛

افزایش فروش ایران خودرو در مرداد۹۴

عصر خودرو :گروه صنعتی ایران خودرو در مردادماه گذشته تعداد فروش محصولات خود را به بیش از ۴۴هزار خودرو رساند که این عدد در مقایسه با مردادماه گذشته بیش از ۲۵۰۰دستگاه افزایش داشته است.

افزایش فروش ایران خودرو در مرداد۹۴
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازایکوپرس، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این خبر اظهار کرد: در مردادماه سال 93 تعداد فروش محصولات ایران خودرو به صورت تجمیعی 41هزار و 541دستگاه بود که این عدد در مردادماه 94 به بیش از 44هزار دستگاه رسید.
    مصطفی خان کرمی اظهار کرد: این افزایش فروش در حالی صورت گرفته است که در ماه های اخیر به دلایل گوناگون بازار خودرو در رکود به سر می برده اما گروه صنعتی ایران خودرو با ایجاد و اجرای طرح های مختلف فروش، علاوه بر ادامه روند فروش محصولات خود، موفق به افزایش آن نیز شد.
    وی در ادامه به دلایل رکود بازار خودرو در تابستان امسال اشاره کرد و گفت: علاوه بر عوامل کلان اقتصادی مانند کاهش قدرت خرید مردم، فضای روانی ایجاد شده پس از توافق هسته ای باعث شده تا مردم منتظر کاهش قیمت خودروها باشند، در حالی که قیمت خودرو تابع شرایط واقعی اقتصادی است و به صرف توافق سیاسی محصولی کاهش قیمت نخواهد داشت.

    معاون فروش ایران خودرو افزود: در صورتی می توان قیمت خودرو را کاهش داد که عوامل موثر بر قیمت تمام شده محصول مانند بهای خرید مواد اولیه، دستمزد و حقوق، نرخ تسهیلات بانکی و ... کاهش پیدا کند، در حالی که ارزانی در هیچیک از این عوامل روی نداده است.
    خان کرمی در ادامه به انتظار مردم برای ورود محصولات جدید نیز اشاره کرد و افزود: گروه صنعتی ایران خودرو دور تازه ای از همکاری های بین المللی را آغاز کرده و با جدیت تمام به دنبال ایجاد تنوع در سبد محصولات خود است اما ورود و تولید محصولات مشترک با خودروسازان جهانی مستلزم فرآیندی است که دوسال زمان لازم دارد و انتظار ورود خودروهای جدید در دو ماه آینده دور از ذهن است.
    وی افزود: تیراژ تولید در گروه صنعتی ایران خودرو به حد مطلوب رسیده و مدیرعامل ارشد گروه برنامه و هدف اصلی ایران خودرو در سال 94 را افزایش کیفیت محصولات تعیین کرده به شکلی که محصولات تولیدی تا ده هزار کیلومتر نخست کارکرد، نیاز به مراجعه به تعمیرگاه یا نمایندگی های خدمات پس از فروش نداشته باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو