فونیکسریمکسبهتام

سنندجی خبر داد:

وجود ۳ هزار اتوبوس فرسوده در شهر تهران

عصر خودرو : مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از فعالیت بالغ بر ۳ هزار اتوبوس فرسوده در چرخه حمل و نقل شهری، خبر داد.

وجود ۳ هزار اتوبوس فرسوده در شهر تهران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران،  اظهار کرد: در شهر تهران تعداد هزار و 250 دستگاه اتوبوس وجود دارد که هزار و 100 دستگاه آن بالای 25 تا 30 سال عمر دارند و جزء مینی بوس‌های فرسوده به شمار می‌رود، ضمن آنکه 3 هزار دستگاه اتوبوس از مجموع 6 هزار و 500 دستگاه اتوبوس فرسوده بوده و نیاز به بازسازی است.

    وی در ادامه افزود: طبق مصوبه‌ای که داشتیم، تعداد 400 دستگاه اتوبوس میبایست بازسازی می‌شد که به همین منظور در سال گذشته با تمام توانی که داشتیم، توانستیم تعداد 500 دستگاه اتوبوس را بازسازی کنیم که برای امسال نیز به دنبال بازسازی 500 دستگاه اتوبوس فرسوده هستیم.

    سنندجی در پایان با اشاره به اینکه عمده درخواست‌های مردم از اتوبوسرانی، داشتن یک ناوگان مناسب شهری است، عنوان کرد: سال گذشته 7 هزار و 500 دستگاه اتوبوس داشتیم که این رقم در سال جاری به 6 هزار و 500 دستگاه کاهش یافته است و به عبارتی کمبود اتوبوس در شهر تهران وجود دارد و تقاضای ما از دولت این است که تعداد زیادی اتوبوس برای اتوبوسرانی شهر تهران اختصاص دهد، این در حالی است که در 5 سال گذشته دولت حتی یک دستگاه اتوبوس تحویل شهرداری نداده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط