فونیکسریمکسبهتام

بنز مدل ۲۰۱۷ را ببینید

عصر خودرو : خودرو Mercedes-AMG C۶۳ coupe به صورت رسمی‌رونمایی شد تا اسپرت ترین محصول کلاسC تاکنون رونمایی شده باشد.

بنز مدل ۲۰۱۷ را ببینید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، برند آلمانی سرانجام از مدل Mercedes-AMG C63 coupe رونمایی کرد تا قدرتمندترین محصول کلاس C خود را معرفی کرده باشد.

    خودرو Mercedes-AMG C63 coupe به صورت رسمی‌رونمایی شد تا اسپرت ترین محصول کلاسC تاکنون رونمایی شده باشد.
     
     پس از نشت‌های متعدد خبری و انتشار تیزرهای مختلف از Mercedes-AMG، خودروساز آلمانی جزئیات رسمی‌مدل C63 coupe را پیش از نمایشگاه خودرو فرانکفورت در ماه آینده منتشر کرده است.
     
    بنز مدل 2017 +عکس
     
    طبق انتظارات این کوپه لوکس دارای یک موتور 4.0 لیتری بیت توربو V8 با قدرت پیشرانه 469 اسب بخار و گشتاور 479 پوند بر فوت در مدل استاندارد و قدرت پیشرانه 503 اسب بخار و 516 پوند بر فوت نیروی گشتاور در نسخه C63 S است که این سیستم نیروگاهی بر روی یک جعبه دنده AMG Speedshift MCT هفت سرعته اسپرت متصل شده است.
     
    یکی از اهداف اصلی Mercedes-AMG این بوده است که مدل جدید C63 coupe بیشترین تمایز را از مدل‌های C63 sedan داشته باشد که در نتیجه جلوپنجره‌ها دوباره طراحی شده اند و گلگیرهای عقب گسترده تر شده اند و در ضمن از لاستیک‌های گسترده تر در جلو و عقب بهره می‌برد.
     
    مدل استاندارد C63 coupe با یک سیستم مکانیکی لغزش محدود مجهز خواهد شد در حالی که مدل C63 S coupe دارای یک سیستم کنترل الکترونیکی خواهد بود.
     
    پایگاه اطلاع رسانی صنعت خودرو و صنایع وابسته در این مورد نوشته است: به هر حال مدل 2017 Mercedes-AMG C63 coupe در تابستان آینده روانه بازار شود که به طور طبیعی قیمت گذاری آن نیز در رونمایی رسمی‌در نمایشگاه خودرو فرانکفورت و یا در زمان عرضه اعلام خواهد شد.
     
    توبیاس مورس رئیس هیئت مدیره Mercedes-AMG GmbH در این مورد می‌گوید: مدل جدید در حقیقت درک ما از پیشرفت یک مدل کوپه است که یک دینامیک عالی در سطح بسیار بالا به همراه بهبود مصرف سوخت اقتصادی را عرضه می‌کند و علاوه بر این ما یک تصویر جسورانه با طراحی عضلانی ار عرضه کرده ایم تا رانندگان از لذت رانندگی در تمامی‌جهات بهره مند شوند.
     
    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو