فونیکسریمکسبهتام

مرگ موتور سوار در یک تصادف به خاطر نداشتن کلاه ایمنی

عصر خودرو : عدم توجه به جلو از سوی راکب موتورسوار، برخورد با خودروی پراید را به دنبال داشت که در اثر شدت ضربه وارده و عدم استفاده از کلاه ایمنی راکب موتوسوار در دم فوت کرد.

مرگ موتور سوار در یک تصادف به خاطر نداشتن کلاه ایمنی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سرهنگ مراد مرادی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در ساعت 8:15 امروز - سوم شهریور ماه - یک دستگاه موتورسیکلت با خودروی پراید برخورد می‌کند.

    رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب تصریح کرد: خودروی سواری پراید و موتورسیکلت در مسیر غرب به شرق بزرگراه فتح، جاده قدیم در حال حرکت بودند که ناگهان موتورسیکلت در ابتدای پل پاستوریزه به شدت با عقب سواری پراید برخورد می‌کند.

    سرهنگ مرادی ادامه داد: در اثر این ضربه و به علت شدت ضربه حاصله راکب موتورسوار به لاین دوم پرتاب شده و در اثر ضربه مغز فوت می‌کند.

    این مقام ارشد راهور فاتب علت تصادف را بی‌احتیاطی از جانب راکب موتورسوار به علت عدم توجه به جلو  عنوان و تصریح کرد: راکب موتورسوار در این حادثه مقصر تشخیص داده شد و با توجه به بررسی‌های انجام شده علت مغز ناشی از ضربه مغزی عنوان شد.

    رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب با بیان این مطلب که متاسفانه راکب موتورسوار از کلاه ایمنی استفاده نکرده بود و در اثر شدت برخورد به سر فوت کرده است، خاطر نشان کرد: موتورسیکلت جزو وسایل نقلیه محسوب می‌شود و از طرف دیگر وسیله‌ای است که تعادل لازم را ندارد بنابر این لازم است که راکبان همواره قوانین راهنمایی و رانندگی رعایت کرده و حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط