فونیکسریمکسبهتام

راننده پژو از حادثه انفجار و آتش سوزی خودرو جان سالم بدر برد

عصر خودرو : راننده یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ از حادثه انفجار و آتش سوزی در جایگاه دو منظوره عرضه سوخت شهرستان ماهنشان جان سالم بدر برد.

راننده پژو از حادثه انفجار و آتش سوزی خودرو جان سالم بدر برد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان با تایید این خبر گفت: این حادثه روز شنبه در یکی از جایگاه های عرضه سوخت گاز و بنزین در شهرستان ماهنشان رخ داد.
    جواد مرادی افزود: بر اثر این حادثه آتش سوزی که به دلیل انفجار اتفاق افتاد راننده از ناحیه دست، سر و صورت دچار سوختگی شد که عوامل اورژانس بلافاصله پس از اطلاع از موضوع به یاری فرد آسیب دیده شتافتند.
    وی اظهار کرد: عوامل اورژانس مرکز شهرستان ماهنشان راننده 25 ساله این خودرو سواری را پس از اقدامات درمانی اولیه به منظور ادامه درمان به بیمارستان رازی این شهرستان منتقل کردند.
    مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان دلیل وقوع این حادثه را نشتی گاز پیک نیک قرار گرفته در صندوق عقب این خودرو سواری ذکر کرد.
    محمد علیاری افزود: راننده در صف منتظر سوختگیری و هنوز زیر سکو نرفته بود که هنگام استارت زدن به خودرو به یکباره بر اثر جرقه انفجار رخ داده و خودرو به همراه راننده طعمه حریق شدند.
    وی بی احتیاطی و سهل انگاری راننده خودرو را عامل این حادثه دانست و اظهار کرد: سوخت این خودرو تک گانه بوده و متصدیان جایگاه بلافاصله با مشاهده این حادثه بلافاصله با استفاده از امکانات و تجهیزات آتش نشانی موجود در جایگاه نسبت به اطفا و مهار حریق اقدام می کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط