فونیکسریمکسبهتام

برخی رانندگان برای معاینه فنی خدمات را دور می زنند

عصر خودرو- معاون کالا و خدمات انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، معتقد است که برخی رانندگان برای دریافت برگه معاینه فنی، قانون را دور می زنند.

برخی رانندگان برای معاینه فنی خدمات را دور می زنند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، صادق بشیری با اشاره به اینکه صدور معاینه فنی برای خودروهای سنگین با اشکالاتی همراه است، گفت: در گذشته برگه معاینه فنی بصورت تلفنی صادر می شد که با پیگیری های انجام شده این روند اصلاح شد اما هنوز هم شاهدیم که برخی از رانندگان و مراکز معاینه فنی قانون را دور می زنند.

    وی با بیان اینکه در مورادی برخی رانندگان برای معاینه فنی لاستیک را چندساعته اجاره می کنند و پس از صدور معاینه فنی دوباره لاستیک بی کیفیت را مورد استفاده قرار می دهند، افزود: البته رانندگان هم با مشکلات زیادی روبر هستند که از جمله این مشکلات می توان به هزینه بالای نگهداری وسایل نقلیه فرسوده اشاره کرد.

    معاون کالا و خدمات انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان ادامه داد: اغلب اتوبوس ها فرسوده هستند بنابراین رانندگان باید هزینه بیشتری را هم بپردازند که از توان مالی اغلب رانندگان خارج است.

    بشیری با بیان اینکه باید با نظارت و کنترل بیشتر این مشکلات بصورت ریشه ای حل شود، گفت: باید از سوی شرکت های تولیدکننده هم تمرکز بر کیفیت و وسایل فنی خودرو بیشتر شود تا خرید قطعات یدکی مقرون به صرفه باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط