فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۱۶۴»

صرف جویی بیش از ۲۸ میلیون لیتر بنزین در چهارمحال و بختیاری

عصر خودرو : مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی چهارمحال و بختیاری از صرف جویی بیش از ۲۸ میلیون لیتر بنزین در چهارمحال و بختیاری طی چهارماه ابتدای سال خبر داد.

صرف جویی بیش از ۲۸ میلیون لیتر بنزین در چهارمحال و بختیاری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مجتبی سرداری از مصرف بیش از 28 میلیون و 220 هزار متر مکعب مصرف گاز طبیعی فشرده در سطح استان خبر داد و گفت: مصرف گاز طبیعی فشرده CNG در استان در چهار ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل رشدی 10.7 درصدی را نشان می دهد.

    سرداری بیان کرد: این افزایش عرضه گاز طبیعی فشرده گاز طبیعی در جایگاه های استان صرف جویی بیش از 28 میلیون و  220 هزار لیتر بنزین در استان را به دنبال داشته است که به طور متوسط از صرف جویی روزانه بیش از 227 هزار لیتر بنزین دراین منطقه حکایت دارد.

    وی افزود: انتظار می رود با توجه به کاهش قیمت گاز طبیعی فشرده از اول تابستان امسال و تردد مسافران تابستانی همچنان در مقایسه با سال گذشته تاپایان شهریور ماه شاهد افزایش عرضه این سوخت پاک در جایگاه های  CNG منطقه باشیم.

    وی ادامه داد: در حال حاضر دراستان تعداد 19 جایگاه تک منظوره CNG و 17 جایگاه دو منظوره در سوخت رسانی به خودروهای دو گانه سوز به صورت شبانه روزی فعال است.

    مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با توجه به تعداد 36 جایگاه تک منظوره و دو منظوره و استفاده 20 درصدی از ظرفیت این تجهیزات، 80 درصد ظرفیت استان تکمیل است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط