فونیکسریمکسبهتام

بیشترین اشیای پیدا شده در مترو تهران

عصر خودرو : مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: بیشترین اشیای پیدا شده در مترو تهران پول، موبایل و طلاست.

بیشترین اشیای پیدا شده در مترو تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران، احسان مقدم با تاکید بر مسئولیت حراست مرکزی شرکت بهره برداری مترو تهران در قبال حفظ و نگهداری اشیای پیدا شده در تمام ایستگاه ها اظهار داشت: استفاده زیاد مسافران و طی کردن مسافت های طولانی در مترو گاه می تواند زمینه ساز گم یا مفقود شدن برخی وسایل و اشیای شهروندان شود.

    وی با بیان اینکه اشیا و اموال بلاصاحب پیدا شده به لحاظ رعایت امانتداری و وظیفه شرعی و قانونی در مترو در دو بخش جمع آوری می شود ادامه داد: یک بخش عمده به عهده شهروندان است که در حداقل زمان ممکن و با لحاظ امانتداری وسایل پیدا شده را به حراست مترو تحویل دهند تا در چهارچوب تعیین شده شرکت و با نگهداری صحیح و اصولی اشیا به دست صاحب اصلی برسد.

    مشاور مدیر عامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران تصریح کرد: بخش دوم نگهداری وسایل بدون صاحب در ستادهای اشیاء فرعی خطوط مترو است که طی مدت زمان مشخصی از آنها نگهداری می شود و شهروندان می توانند با ارائه مشخصات صحیح آن ها را در طول زمان مشخصی دریافت کنند.

    به گفته مقدم، مرحله بعدی جمع آوری و نگهداری اشیای پیدا شده زمانی است که صاحب اصلی وسایل پیدا شده در مترو برای دریافت آن مراجعه نکرده است که در این زمان باید این وسایل به ستاد اشیاء پیدا شده مرکزی مترو در ایستگاه امام خمینی(ره)فرستاده شود تا اقدامات لازم برای درج در روزنامه انجام گیرد.

    وی اظهار داشت: اطلاع رسانی در روزنامه و ... جهت اعلام اشیای گمشده صورت می پذیرد که صاحبان آن می توانند با مراجعه به ستاد اشیای گمشده اموال خود را تحویل بگیرند.

    مقدم ادامه داد: وسایلی مانند  کارتهای شناسایی ، اوراق هویت و کارت های بانکی که دارای اطلاعات شخصی است حفظ شده و این اوراق به مراکز صادر کننده مانند بانکها، یگان های نظامی انتظامی صادر کننده کارت گواهینامه یا ثبت احوال ارسال می شود.

    مشاور مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با تاکید بر اینکه اگر اشیای پیدا شده لوازمی مانند گوشی موبایل یا دوربین فیلمبرداری باشد گفت: اگر صاحبان این اموال پس از اطلاع رسانی و آگهی روزنامه در طول زمان مشخصی برای دریافت آن مراجعه نکنند این اموال با حفظ امانتداری به ستاد اموال بلاصاحب و بلاوارث حضرت امام(ره) یا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ارسال می شود.

    وی تصریح کرد: آمار اشیای پیدا شده تمامی خطوط مترو تهران در سال گذشته 1190 مورد بوده است. همچنین در این تاریخ مبلغی بیش از 35 میلیون تومان نیز جمع آوری شده است که حدود 10 میلیون تومان آن به همت حراست مرکزی شرکت بهره برداری مترو تهران با پیدا شدن صاحبانش به آنان پرداخت شده است.

    به گفته مقدم، شرکت بهره برداری مترو تهران در همین زمان حدود 180 گرم طلای بدون صاحب و 4 مورد اموال بلاصاحب به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تحویل داده است

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو