فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو مشهد ۹۴ (۴۰)

ارائه خدمات ویژه به مالکین خودروهای رنو و تویوتا در شرق کشور

عصر خودرو: مدیر شعبه نگین خودرو ایرتویا در شرق کشور با اشاره به آغاز به کار این شعبه از ماه گذشته، از ارتقا سطح خدمت‌رسانی به خریداران محصولات رنو و تویوتا در شرق کشور خبر داد.

ارائه خدمات ویژه به مالکین خودروهای رنو و تویوتا در شرق کشور
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، مهدی دلیری، مدیر شعبه نگین خودرو و ایرتویا در شرق کشور در گفتگو با "خودرو امروز" گفت:"شعبه نگین خودرو و ایرتویا در شرق کشور پس از چند ماه بررسی و موقعیت‌یابی، از ابتدای مردادماه آغاز به کار کرده است تا بتواند بر فعالیت‌های نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش محصولات رنو و تویوتا در منطقه شرقی کشور نظارت داشته باشد."
وی با اشاره به حوزه فعالیت شعبه نگین خودرو و ایرتویا در شرق کشور گفت:"هدف از تاسیس این شعبه، نظارت بر خدمات ارائه شده به خودروهای رنو و تویوتا در شرق کشور است ضمن آنکه این شعبه به تاسیس نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش جدید در این منطقه نیز نظارت می‌کند."
دلیری اضافه کرد:"مجموعه شرکت‌های نگین خودرو و ایرتویا، عرضه کننده خودروهای رنو و تویوتا در کشور، اهداف بلندمدتی در راستای ارتقا رضایت‌مندی مشتریان دارد و به همین دلیل تلاش می‌شود با ایجاد شعبی در مناطقی از کشور، امکان نظارت بر عرضه خودروها و خدمات پس از فروش فراهم شود. این شعب در حقیقت کارکردی شبیه به دفاتر منطقه‌ای دارند و به این ترتیب تا حد زیادی شبیه به شعبه مرکزی شرکت‌های عرضه کننده خودرو هستند. در این ساختار، نظارت بر تاسیس نمایندگی جدید یا بررسی کیفیت خدمات ابتدا از طریق شعب انجام می‌شود و پس از آن به دفتر مرکزی ارسال می‌شود."
وی در مورد گسترش شبکه نمایندگی‌ها در شرق کشور گفت:"هم‌اکنون خدمات پس از فروش خودروهای تویوتا از طریق نمایندگی ‌هاشمی سیگاری انجام می‌شود. این نمایندگی پیش از این نیز به ارائه خدمات به خودروهای تویوتا می‌پرداخت و جزو نمایندگی‌های برتر کشور بود. این نمایندگی هم‌اکنون به محصولات رنو نیز سرویس می‌دهد اما برای گسترش نمایندگی‌های نگین خودرو در شرق کشور هم‌اکنون با چند درخواست کننده در حال مذاکره هستیم. این درخواست‌ها باید از نظر هماهنگی با نیازهای شبکه خدمات رنو و استانداردسازی بررسی شوند تا درنهایت پس از تایید شعبه و دفتر مرکزی بتوان آن‌ها را به‌عنوان نماینده معرفی کرد. خوشبختانه روند این بررسی به‌خوبی پیش رفته است و طی هفته‌های جاری نمایندگی‌های جدیدی به مجموعه نمایندگی‌های نگین خودرو در شرق کشور اضافه می‌شوند ضمن آنکه خود ما هم در حال تجهیز مراکز خدماتی جدید هستیم. این نمایندگی‌ها تمامی استانداردهای رنو را در زمینه فروش و خدمات پس از فروش دارا هستند و می‌توانند به‌خوبی به مشتریان رنو سرویس‌دهی کنند. به‌علاوه خدمت جدید تحت عنوان رنو سرویس را برای ارائه خدمات در محل مشتریان طراحی کرده‌ایم که به‌زودی اجرایی خواهد شد."
وی در زمینه عرضه محصولات رنو در مشهد گفت:"استقبال از محصولات رنو در مدتی که از عرضه این محصولات در خراسان می‌گذرد بسیار خوب بوده و حتی از انتظار ما هم بالاتر است. ما خوشبختانه در سبد محصولات رنو تمامی مدل‌های این شرکت را عرضه می‌کنیم و همین مسئله باعث شده مشتریان از طیف‌ها و سلیقه‌های مختلف بتوانند خودروی موردنظر خود را انتخاب کنند."

دلیری همچنین اضافه کرد:"برای مدل سیمبل که به‌تازگی رونمایی شده است برنامه ویژه‌ای داریم. این خودرو که با قیمت مناسب و امکانات بالا به‌شدت مورد توجه است به‌زودی در قالب برنامه‌ای در شعبه ما برای مشتریان شرق کشور رونمایی خواهد شد."
وی در پایان تاکید کرد:"با توجه به حضور مستقیم نگین خودرو و ایرتویا در شرق کشور از خریداران خودرو درخواست می‌کنیم علاوه بر توجهی که در زمان خرید خودرو به مدل و امکانات آن دارند، به کانالی که خرید را از آن انجام می‌دهند نیز توجه کنند تا از این محل دچار خسارت نشوند. حضور مستقیم نمایندگی شرکت‌ها در استان‌های مختلف باعث آسایش خیال خریداران خودرو می‌شود چراکه می‌توانند خودروها را از محلی مطمئن و با خدماتی مناسب خریداری کنند. به‌علاوه از خریداران درخواست می‌کنیم در زمینه پرداخت مبالغ، حتما توجه داشته باشند تمامی پرداخت‌ها به ‌حساب رسمی شرکت‌ها باشد و از پرداخت وجه به حساب نمایندگی‌ها اجتناب کنند تا از این نظر دچار مشکل نشوند."

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو