فونیکسریمکسبهتام

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته

ممنوعیت تردد تریلر در هراز و چالوس

عصر خودرو: پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با توجه به روزهای پایانی هفته و افزایش سفرهای بین شهری به منظور تسهیل در تردد شهروندان، محدودیت‌های ترافیکی ویژه‌ای در جاده‌های کشور به مرحله اجرا گذاشته است.

ممنوعیت تردد تریلر در هراز و چالوس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگا خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با توجه به روزهای پایانی هفته و افزایش سفرهای بین شهری به منظور تسهیل در تردد شهروندان، محدودیت‌های ترافیکی ویژه‌ای در جاده‌های کشور به مرحله اجرا گذاشته است.

    1- تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهار شنبه مورخه 28 مرداد 94 الی ساعت 24 روز جمعه مورخه 30 مرداد 94  از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

    2- محور کرج - چالوس

    الف - تردد انواع تریلر و کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس ممنوع است.

    ب- تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 روز جمعه مورخه 30 مرداد 94 الی ساعت یک بامداد روز شنبه مورخ 31 مرداد 94 از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 روز جمعه 30 مرداد 94 الی ساعت 2 بامداد روز شنبه مورخه 31 مرداد 94 از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

    3- محور هراز

    الف- تردد تمام تریلرها در محور هراز ممنوع است.

    ب- همچنین تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی24  روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه مورخ‌های 28 و 29 و 30 مرداد ماه از محور هراز ممنوع است.

    4- محور فیروزکوه

    تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روزهای چهارشنبه و جمعه مورخه های 28 و 30 مرداد ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

    5- محور اردبیل - آستارا و بالعکس

    تردد تمام کامیون‌ها و تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روز جمعه مورخه 30 مرداد ماه از اردبیل به آستارا و بالعکس ممنوع است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط