فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان:

بیش از ۹۷ درصد از خودروهای سرقتی اصفهان کشف شد

عصر خودرو: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با تلاش و پیگیری‌های مجدانه کارآگاهان این پلیس در ۴ ماهه امسال ۵ باند بزرگ سرقت خودرو منهدم و بیش از ۹۷ درصد از خودروهای سرقتی کشف شدند.

بیش از ۹۷ درصد از خودروهای سرقتی اصفهان کشف شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ ستار خسروی در زمینه انهدام 5 باند بزرگ سرقت اظهار داشت: با تلاش و پیگیری مجدانه کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت این پلیس در مدت 4 ماهه امسال 5 باند بزرگ سرقت خودرو شناسایی و دستگیر و تحویل قانون شدند.
    وی افزود: با جدیت و کار شبانه‌روزی ماموران پلیس آگاهی استان اصفهان در طول 4 ماهه امسال 97.2 درصد خودروهای مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل شده که در این زمینه پلیس آگاهی استان اصفهان توانست رتبه نخست را در کشف وسایل نقلیه مسروقه در سطح کشور به دست آورد.
    رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه هرچند سرعت کشف پلیس آگاهی استان اصفهان بالا بوده، اما میزان وقوع سرقت خودرو نیز قابل تامل است، تصریح کرد: بسیاری از مالکان خودروهای خود را به سیستم‌های ایمنی مجهز نمی‌کنند که همین امر کار سارقان را تسهیل می‌کند.
    وی خاطرنشان کرد: تجهیزات ضد سرقت خودرو که در بازار موجود بوده، می‌توانند تا حد زیادی از سرقت خودرو جلوگیری یا سرقت آن را با تاخیر مواجه کنند.
    سرهنگ خسروی از افزایش 15 درصدی کشف سرقت داخل خودرو  در مدت 4 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و بیان کرد: سرقت خودرو و داخل خودرو از مهم‌ترین و چالش برانگیز‌ترین جرائم جامعه امروز به شمار می‌‌آیند که برای پیشگیری و کاهش این گونه سرقت‌ها نیازمند توجه مالکان وسایل نقلیه به نکات آموزشی و رعایت مسایل ایمنی در نگهداری از وسایل و اموال خود است.
    وی گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم خودرو خود را به انواع تجهیزات ایمنی شامل دزدگیر قفل پدال یا زنجیر و سوئیچ مخفی مجهز کرده، از پارک خودرو خودشان در نقاط کور و پرت و  از رها کردن خودرو با سوئیچ یا در‌های باز برای حتی چند دقیقه خودداری کنید.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو