فونیکسریمکسبهتام

توقیف دو کامیون با خلافی بیش از ۱۲۰ میلیون ریال

عصر خودرو: رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقیف دو دستگاه کامیون با تخلف بیش از ۱۲۰ میلیون ریال خبر داد.

توقیف دو کامیون با خلافی بیش از ۱۲۰ میلیون ریال
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ مراد مرادی در این باره گفت: در اجرای طرح برخورد با تخلفات رانندگی روز سه شنبه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در منطقه 22 به یک دستگاه کامیون اویکو برخوردند که با سرعت غیرمجاز در حال تردد بود.

    وی با بیان اینکه این ماموران این کامیون را متوقف کردند افزود: در بررسی سوابق پلاک این کامیون مشخص شد که دارای 52 میلیون و 350 هزار ریال خلافی است.

    مرادی با اشاره به توقیف کامیون دیگر در این منطقه گفت: کامیون دیگر نیز به دیل مشابه در همین محدوده توسط ماموران توقیف شد که در بررسی سوابق این کامیون نیز مشخص شد این کامیون نیز 76 میلیون ریال خلافی دارد.

    رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی ادامه داد: هر دو کامیون به دلیل خلافی بالایی که داشتند به پارکینگ منتقل شدند.

    مرادی افزود: برابر قانون کلیه وسایل رانندگی که بیش از یک میلیون تومان خلافی داشته باشند اجازه تردد را نداشته و باید تا زمان پرداخت خلافی خود به پارکینگ منتقل شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط