فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سایپا آذربایجان خبر داد

افزایش ۳۲ درصدی فروش قطعه سازی سایپا آذربایجان

عصر خودرو: مدیرعامل سایپا آذربایجان از افزایش ۳۲ درصدی فروش قطعه سازی سایپا آذربایجان، به‌عنوان تولید کننده قوای محرکه خودرو خبر داد.

افزایش ۳۲ درصدی فروش قطعه سازی سایپا آذربایجان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، رضا رضوانی  در مراسم گرامیداشت شهدای کارگری و کارمندی که با حضور معاون استاندار و مدیران ارشد استانی برگزار شد، اظهار داشت: از ماه‌ها قبل با تشکیل کارگروه طرح طبقه‌بندی مشاغل، افزایش ضریب حقوقی کارکنان را پیگیر هستیم که این مهم با تلاش هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا، مگاموتور و شرکت سایپا آذربایجان محقق شد.
    وی با اشاره به وضعیت رو به رشد تولید در سایپا آذربایجان گفت: در طول یک و نیم سال گذشته اقدامات بسیار اساسی و مهمی در سایپا آذربایجان صورت پذیرفت که از جمله آن می‌توان به اصلاح ساختار و یکپارچه کردن سیستم مدیریتی اشاره کرد.
    رضوانی با بیان اینکه ماشین آلاتی که مدت‌های زیادی به صورت راکد در آمده بودند به چرخه تولید بازگشت،گفت: رشد 57 درصدی تولید تراشکاری بلنک دنده و 32 درصدی آمار فروش قطعات، به عنوان تولید کننده قوای محرکه خودرو، یکی از مهمترین افتخارات سایپا آذربایجان در طول یک سال گذشته است.
    در ادامه این مراسم، میر احد حسینی، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، با تقدیر از اجرایی شدن طرح طبقه بندی مشاغل در سایپا آذربایجان گفت: سایپا آذربایجان قدم‌های بسیار مثبتی در جهت رشد صنعت استان برداشته و کارکنان این شرکت علاوه بر ایمان و توکل بر خدا، از روحیه و ممارست بالایی در دستیابی به اهداف عالیه خود دارند.
    علی نواداد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان شرقی نیز در ادامه این مراسم، اظهار داشت: اگر به فکر اعتلای آینده کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم، منشأ آن را  باید در چنین مجموعه‌های پویایی جستجو کنیم.
    نواداد گفت: کشورمان نیازمند تولید و کارآفرینی است، بایستی از فردی که توانسته است وضعیتی قابل قبول از تمامی ابعاد را در یک مجموعه‌ای صنعتی ایجاد کند، تقدیر و سپاس به عمل آید، امروز صنعت کشور نیازمند چنین مدیریتی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو