فونیکسریمکسبهتام

درآمد ماهانه یک کامیون چقدر است؟

عصر خودرو: رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر قیمت سوخت واقعی شود درآمد متناسب با آن افزایش پیدا می‌کند و می تواند به جای ۱۲ تا ۱۳ میلیون تومان، ماهانه ۲۰ میلیون تومان درآمد به دست آورد بعد ۸ تا ۹ میلیون اجاره یا پرداخت قسط را بهتر می‌تواند بپردازد.

درآمد ماهانه یک کامیون چقدر است؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از میزان، داود کشاورزیان با بیان اینکه مهمترین چالشی که در حال حاضر در صنعت حمل و نقل وجود دارد غیر واقعی بودن قیمت سوخت است، گفت:  پایین بودن قیمت سوخت باعث شده که عملا انگیزه ای برای نوسازی ناوگان در مردم وجود نداشته باشد متاسفانه ما نه برای آلودگی زیست محیطی از کسی جریمه ای می‌گیریم و نه قیمت سوخت قیمت واقعی است که کسی به طور طبیعی راغب باشد که بخواهد ناوگان خود را به موقع بازسازی کند.

    وی افزود: ضمن آنکه همین پایین بودن قیمت سوخت باعث شده است که قیمت خودرو یا سهم ناوگان در قیمت تمام شده حمل و نقل خیلی زیاد باشد یعنی اگر فردی امروز بخواهد کامیون نو بخرد باید 400 تا 500 میلیون تومان هزینه کند.

    وی ادامه داد: همچنین اگر فرد یک کامیون نو را از فرد دیگری اجاره کند ممکن است در ماه 12 تا 13 میلیون تومان درآمد داشته باشد حال آنکه باید 8 تا 9 میلیون تومان آن را بابت اجاره یا قسط خرید یک ناوگان پرداخت کند با 2 تا 3 میلیون تومان باقی مانده قطعا نمی تواند هزینه سوخت، دستمزد راننده، تعمیرات، بیمه و خرید قطعات لازم را تأمین کند

    وی اظهار کرد: اگر سوخت واقعی شود درآمد متناسب با آن افزایش پیدا می‌کند و می تواند به جای 12 تا 13 میلیون تومان، ماهانه 20 میلیون تومان درآمد به دست آورد بعد 8 تا 9 میلیون اجاره یا پرداخت قسط را بهتر می‌تواند بپردازد.

    برگزاری آزمون شرکت‌های بین‌المللی حمل و نقلی
    رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: آزمون شرکت‌های بین‌المللی حمل و نقلی در روز پنجشنبه 30 مرداد برگزار می شود.

    وی با اشاره به برگزاری آزمون شرکت‌های بین‌المللی حمل و نقلی در روز پنجشنبه 30 مرداد اظهار کرد: طبق دستورالعمل موجود، تأسیس شرکت‌های حمل و نقل بین المللی کالا از طریق آزمون است.

    وی ادامه داد: بیش از 950 نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کردند. امیدواریم خیلی سریع بتوانیم نتیجه آزمون را روی سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار دهیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو