فونیکسریمکسبهتام

ممنوعیت تردد تریلی از محور هراز

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

عصر خودرو: رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان، گفت: تردد انواع تریلی از محور هراز ممنوع اعلام شده‌ است.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، جعفر محمدنژاد با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران، اظهار کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه 28 تا ساعت 24 روز جمعه 30 مرداد ماه امسال در تمامی بزرگ‌راه‌ها، آزادراه‌ها و محورهای محور کندوان (کرج ـ چالوس)، هراز، فیروزکوه، سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است.

    وی اضافه کرد: تردد موتورسیکلت انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری بلامانع است.

    رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج ـ چالوس ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 30 تا ساعت دو بامداد روز شنبه 31 مرداد ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسابل نقلیه از ساعت 17:30 روز جمعه 30 تا ساعت دو بامداد روز شنبه 31 مرداد ماه امسال از پانزده کیلومتری مرزن‌آباد (دزبن) به سمت کرج به صورت یک‌طرفه است.

    محمدنژاد به اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی‌ از محور هراز، افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت شش تا 24 روزهای چهارشنبه 28، پنج‌شنبه 29 و جمعه 30 مرداد ماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده‌است.

    وی تصریح کرد: تردد تمامی تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای چهارشنبه 28 و جمعه 30 مرداد ماه امسال از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

    رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت ترافیکی محورهای استان، اظهار داشت: در حال حاضر حجم خودروها در محور کندوان زیاد است.

    محمدنژاد با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران با توجه به لغزنده بودن، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کنند و با همکاری پلیس راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

    وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو