فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور هرمزگان اعلام کرد:

کاهش ۱۱ درصدی حوادث رانندگی در هرمزگان

عصر خودرو : رئیس پلیس راهور استان هرمزگان از کاهش ۱۱ درصدی حوادث رانندگی در محورهای درون شهری استان طی چهار ماهه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

کاهش ۱۱ درصدی حوادث رانندگی در هرمزگان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمدباقر سلیمی گفت: با انجام اقدامات پیشگیرانه و تلاش شبانه روزی ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان طی چهار ماهه گذشته  در محورهای درون شهری، در مجموع کل تصادفات 11 درصد ، تصادفات فوتی 20 درصد، خسارتی 25 درصد و جرحی هشت درصد کاهش داشته ایم. در این مدت بیشترین مناطق حادثه خیز در شهرستان بندر عباس در محور شرقی میدان تره بار تا محور راه و ترابری است.

    این مسئول انتظامی ادامه داد: بیشتر تصادفات از ساعت 18 الی 24 شب با 60 درصد و ساعت 12 الی 14 عصر با 20 درصد اتفاق می افتد. عدم رعایت حق تقدم با 36 درصد، عدم توجه به جلو و استفاده از تلفن همراه با 34 درصد و تغییر ناگهانی مسیر با 12 درصد بیشترین دلیل وقوع حوادث رانندگی در معابر درون شهری هستند.

    سلیمی تصریح کرد: در مدت مذکور سهم موتورسیکلت و خودروهای سواری در حوادث رانندگی به ترتیب 70 درصد و 30 درصد است که بیشترین تلفات مربوط به راکبان موتورسیکلت ها و عابران پیاده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط