فونیکسریمکسبهتام

معرفی مدل مفهومی ب‌ام‌و M۴ GTS

عصر خودرو: اگرچه ب‌ام‌و M۴ GTS به عنوان یک خودرو مفهومی معرفی شده است اما چندان جای شگفتی نیست اگر به عنوان یک مدل تولید محدود در آینده نزدیک وارد خط تولید شود.

معرفی مدل مفهومی ب‌ام‌و M۴ GTS
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران، ب‌ام‌‌و طی برگزاری رویداد پبل بیچ (ساحل پبل) که به طور معمول شامل عرضه خودروهایی منحصر به فرد می شود، مدل مفهومی M4 GTS را معرفی کرده است. این خودرو به سیستم خنک کننده تزریق آب مجهز شده است که به خنک سازی هرچه بهتر پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر دو توربوشارژر که توانایی تولید 425 اسب بخار نیرو را دارد، کمک می کند. سیستم تزریق آب ب‌ام‌و کاهش قابل توجه دمای داخل پیشرانه را وعده داده است که به بهبود بهره‌وری سوخت و ارتقا نیرو و گشتاور تا ده درصد منجر می شود اما تاکنون مشخصات فنی دقیق M4 GTS منتشر نشده است. افزون بر رادیاتور اصلی، خودرو کوپه ب‌ام‌و با رادیاتورهایی اضافی برای گردش های دمای بالا و پایین، سیستم انتقال نیرو و توربوشارژرها همراهی می شود. افزون بر این، توربوها با پمپ های آب الکتریکی خود نیز خنک می شوند.

ب‌ام‌و M4 GTS با رنگ خاکستری تیره متالیک و چاشنی رنگ نارنجی از زیبایی ظاهری خاصی سود می برد. از دیگر ویژگی های جدید در طراحی ظاهری این خودرو می توان به اسپویلر قابل تنظیم جلو، بال بزرگ و دیفیوزر عقب اشاره کرد که از فیبر کربن ساخته شده اند. درپوش پیشرانه این خودرو نیز به طور کامل از فیبر کربن ساخته شده تا هم در کاهش وزن و هم کاهش مرکز ثقل خودرو موثر باشد. مجموع این تغییرات آیرودینامیک بهتر را برای ب‌ام‌و M4 GTS رقم زده اند.

همچنین، در قسمت عقب چراغ های OLED با گرافیک زیبای خود به شدت جلب توجه می کنند. رینگ های سبک وزن آلیاژی که در جلو 19 اینچی و در عقب 20 اینچی هستند با چاشنی رنگ نارنجی اسیدی نیز زیبایی های ظاهری این خودرو را تکمیل می کنند.

اگرچه ب‌ام‌و M4 GTS به عنوان یک خودرو مفهومی معرفی شده است اما چندان جای شگفتی نیست اگر به عنوان یک مدل تولید محدود در آینده نزدیک وارد خط تولید شود. در حقیقت، هدف ب‌ام‌و معرفی خودرویی مناسب پیست مسابقه بوده است که می توانید پس از خوشگذارنی در پیست با آن به خانه خود نیز بازگردید. ب‌ام‌و M4 GTS برای حضور در خیابان با هیچ منع قانونی مواجه نیست.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط