فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو مشهد ۹۴ (۱۳)

چری تیگو۵ امروز در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی می‌شود

عصر خودرو: شرکت مدیران خودرو، امروز تیگو۵، جدیدترین محصول چری در ایران رونمایی خواهد کرد.

چری تیگو۵ امروز در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، به گفته ژانگ، مدیرعامل شرکت مدیران خودرو، چری تیگو5 یک خودروی بین‌المللی است که با حضور مهندسین و طراحان برتر جهانی شکل گرفته است و نشان‌دهنده خط‌مشی جدید مدیران خودرو در زمینه کیفیت و فناوری خودروهای تولیدی در این مجموعه است.

ژانگ در زمینه عرضه تیگو5 گفت:"بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم این خودرو قرار است با برند چری و به‌عنوان یک خودروی لوکس در بازار ایران عرضه شود."
وی در زمینه علت عرضه این خودرو با برند چری گفت:"هم‌اکنون محصولات چری با برند مدیران خودرو در ایران کاملا شناخته شده هستند. تیگو5 برای طیف جدیدی از مشتریان است که یک شاسی‌بلند جدید می‌خواهند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم این خودرو را با برند چری در بازار ایران عرضه کنیم ضمن آنکه این خودرو 5 سال یا 150هزار کیلومتر گارانتی دارد که این مسئله آن را از دیگر محصولات موجود در بازار جدا می‌کند و ما هم قصد داریم این تمایز را نشان دهیم."

وی در زمینه خط‌مشی جدید چری گفت:"چری هم‌اکنون علاوه بر تمرکز بر روی فناوری‌های جدید، ارتقا کیفیت را در تمامی محصولات خود مدنظر قرار داده است. در ساخت تیگو5 برترین برندهای تولیدکننده مجموعه‌های خودرو حضور دارند و این مسئله نشان می‌دهد چری به دنبال جهانی شدن است و قصد دارد محصولی تولید کند که در بازارهای بین‌المللی با رقبا رودررو شود و کیفیت را مدنظر قرار داده است. ما حتی این مسئله را در محصولات تولیدی فعلی هم پیاده‌سازی کرده‌ایم و به همین دلیل محصولاتی که هم‌اکنون از سوی مدیران خودرو عرضه می‌شود از نظر کیفیت در درجه بالاتری نسبت به محصولات قبلی هستند."
بهرام شریعت، رییس هیات مدیره مدیران خودرو نیز در این گفتگو با اشاره به مشارکت چری با شرکت‌های بین‌المللی برای تولید محصولات جدید گفت:"چری برای تولید تیگو5، همکاری مشترکی با گروه معتبر جگوار-لندروور دارد ضمن آنکه با برندهای معتبری ازجمله شرکت AVL که یکی از مشهورترین شرکت‌ها در زمینه طراحی موتور است نیز همکاری می‌کند. حاصل این همکاری‌ها را می‌توانیم در تیگو5 ببینیم. در این خودرو از آخرین فناوری استفاده شده است و محصولی است که به‌راحتی می‌تواند با خودروهای کلاس بالاتر از خودش به رقابت بپردازد درحالی‌که قیمتی پایین‌تری از آن‌ها دارد."

وی با اشاره به فروش بالای تیگو5 در بازارهای جهانی گفت:"از زمان عرضه این خودرو به بازار، استقبال بسیار زیادی از آن در چین و دیگر بازارهای جهانی انجام شده و این مسئله به دلیل طراحی کاملا جدید، فناوری‌های پیشرفته موتور، ایمنی بالا و کیفیت ساخت بسیار مناسب است. در ماه‌های اخیر ماهیانه 10هزار دستگاه از این خودرو در کشور چین به فروش رسیده است ضمن آنکه از شش ماه پیش تاکنون، بیشتر از  100هزار دستگاه از این خودرو در بازارهای جهانی به فروش رسیده است."

وی با به معرفی این خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد گفت:"تیگو5 به‌تازگی در بازارهای بین‌المللی عرضه شده است و در روز دوم نمایشگاه، در محل غرفه مدیران خودرو از این خودرو رونمایی خواهد شد."

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو