فونیکسریمکسبهتام

تصادف دلخراش رانندگی در کردستان شش کشته برجای گذاشت

عصر خودرو : در پی برخورد یک دستگاه تریلی با اتوبوس در حوالی شهر سقز در محل وقوع حادثه شش نفر کشته و ۱۶ نفر زخمی نیز به شدت شدند که وضعیت شماری از افراد زخمی وخیم اعلام شده است.

تصادف دلخراش رانندگی در کردستان شش کشته برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، صبح امروز و به دنبال وقوع یک تصادف دلخراش رانندگی در منطقه جونیان از شهر سقز، در محل وقوع حادثه شش نفر کشته شدند و 16 نفر نز به شدت زحمی شدند.

    در جریان وقوع این تصادف که صبح امروز حدود ساعت شش صبح به وقوع پیوست، یک دستگاه تریلی حامل آهن با یک دستگاه اتوبوس برخورد کرد.

    فرمانده پلیس راه کردستان  ضمن تائید وقوع این تصادف گفت: متاسفانه در این حادثه یکی از تیرآهن های خودرو تریلی وارد اتوبوس می شود و در این حادثه شش نفر کشته شده اند و 16 نفر نیز زخمی شدند.

    رمضان نادری با اشاره به جزئیات وقوع این حادثه عنوان کرد: در حال حاضر پلیس راه جزئیات این تصادف را بررسی می کنند و به محض روشن شدن وضعیت گزارش آن در اختیار رسانه های جمعی قرار می گیرد.

    وی افزود: با حضور نیروهای امدادی در محل وقوع حادثه 16 نفر فرد زخمی به مراکز بهداشتی و درمان منتقل شدند که وضعیت شماری از زخمی شدگان این حادثه وخیم اعلام شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط