فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۱۵۵»

تمدید بنزین ۷۰۰ تومانی بستگی به تصمیم هئیت دولت دارد

عصر خودرو : تولید ۱۲ میلیون لیتر بنزین یورو ۴ از ستاره خلیج‌فارس، احداث ۵ هزار کیلومتر خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی در کشور و تولید سوخت نانو امولسیون برای کاهش آلاینده‌های زیست محیطی از مهم‌ترین خبرهای منتشر شده در حوزه صنعت نفت در هفته گذشته بود.

تمدید بنزین ۷۰۰ تومانی بستگی به تصمیم هئیت دولت دارد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، صنعت نفت کشور در این هفته شاهد حضور 20 نماینده از شرکتهای بزرگ ژاپنی بود و در این نشست مذاکرات گسترده‌ای با سرمایه‌گذاران برای مشارکت در طرحهای کلیدی نفت صورت گرفت.

    پول‌های بلوکه شده کشور را به دریای واردات تبدیل نکنید

    سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه هم اکنون سرمایه گذاران زیادی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های نفت و گاز هستند گفت: پول‌های بلوکه شده باید صرف پروژه‌های عمرانی شود.

    لبخند بازار ایران به چشم‌بادامی‌ها/ بازشدن درواز‌ه‌های جدید برای سرمایه گذاری

    آنچه که کشورهای اروپایی و آمریکایی و آسیایی همچون ژاپن را تشنه ورود به ایران می‌کند این است که ورود به ایران می‌تواند دروازه‌های جدیدی را به روی اقتصاد آنها بگشاید.

    تولید نفت ایران تا برداشته شدن تحریم‌ها تغییری نمی‌کند

    مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران گفت: میزان تولید نفت ایران تا برداشته شدن تحریم‌ها تغییری نخواهد کرد.

    حمایت دولت ضامن حضور سرمایه‌گذاران خارجی

    معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: سرمایه‌گذاران خارجی ضمانت شرکت ملی صنایع پتروشیمی را می‌طلبد و این امر منوط به حمایت دولت است.

    گسترش فضای رقابتی در دوران پساتحریم/ ایجاد برند مشترک با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی

    عضو هیأت مدیره شرکت نفت، گاز و پتروشیمی گفت: ما از شرکت‌های سرمایه‌گذار خارجی استقبال می‌کنیم تا یک شریک داخلی با حضور سرمایه گذاران خارجی داشته باشیم.

    45درصد خودروهای دوگانه سوز به جایگاهها مراجعه نمی‌کنند

    رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی سی.ان.جی کشور با اشاره به اینکه جایگاه‌های عرضه سوخت پاسخگوی نیاز کشور نیست گفت: هم‌اکنون به‌علت کمبود جایگاه‌های سی‌ان‌جی، حدود 45 درصد خودروهای دوگانه‌سوز به این جایگاه‌ها مراجعه نمی‌کنند.

    تولید سوخت نانو امولسیون برای کاهش آلاینده‌های زیست محیطی

    تولیدکننده سوخت‌های نانو امولسیون با اشاره به اینکه ایران نخستین کشوری است که این سوخت را به روش CVR در دنیا به ثبت رسانیده است گفت: این سوخت در جهت کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی و آلاینده‌های زیست محیطی کاربرد دارد.

    بنزین 700 تومانی تا شهریورماه به اتمام نمی‌رسد/ تمدید بستگی به تصمیم هیئت دولت دارد

    معاون مدیرعامل شرکت پخش فرآورده نفتی با تاکید براینکه بیش از یک میلیارد لیتر سهمیه 700 تومانی در کارتهای سوخت باقی مانده است گفت: با توجه به روند مصرف احتمال می‌رود این سهمیه تا شهریور ماه به اتمام نرسد.

    توسعه روابط با ایران در اولویت همکاری‌های بین‌المللی ژاپن قرار دارد

    معاون وزیر اقتصاد، صنعت و تجارت ژاپن با اشاره به افق روشن همکاری‌های اقتصادی تهران - توکیو گفت: توسعه همکاری با ایران در اولویت همکاری‌های بین‌المللی ژاپن قرار دارد.

    مذاکره با ژاپنی‌ها سازنده بود

    وزیر نفت از مذاکره مفید و سازنده با بیش از ٢۰ شرکت ژاپنی خبر داد و گفت: امیدواریم با لغو تحریمها، آینده خوبی در روابط دو کشور شکل بگیرد.

    احداث 5 هزار کیلومتر خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی در کشور

    مدیر مهندسی طرح‌های شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اشاره به اینکه از 14 هزار کیلومتر خطوط لوله حدود 6 هزار کیلومتر پیکرانی هوشمند انجام شده است گفت: هم‌اکنون 5 هزار کیلومتر خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی در دست احداث است.

    انتظار تحول عظیم در صنعت پتروشیمی را نداشته باشیم/ لزوم برچیده شدن قوانین دست و پاگیر

    معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با اشاره به اینکه باید قوانین دست و پا گیر و تبصره‌های اضافی در صنعت پتروشیمی حذف شود گفت: ایران آلمان نیست که یک دفعه به آلمان شرقی و غربی تبدیل شود یا تحول عظیم در این صنعت صورت گیرد.

    مذاکرات نفتی ایران و ژاپن آغاز شد

    مذاکرات وزیر نفت با هیئت عالیرتبه اقتصادی ژاپن به سرپرستی وزیر اقتصاد، تجارت و صنایع این کشور از دقایقی پیش آغاز شد.

    موجودی بنزین 700 تومانی به یک میلیارد لیتر کاهش یافته است

    بنزین 700 تومانی باقیمانده در کارت‌های سوخت به یک میلیارد لیتر کاهش یافته است.

    ایران بازار مصرف اروپایی در دوران پساتحریم نیست

    ایران نباید در دوران پساتحریمی بازار مصرف اروپایی باشد بلکه باید در حوزه سرمایه‌گذاری و دانش فنی و تکنولوژی وارد شویم.

    ایران سومین تولیدکننده غلاف‌های انقباضی در جهان شد

    عضو انجمن سازندگان تجهیرات صنعت نفت گفت: ایران نخستین کشور اسلامی منطقه خاورمیانه که به دانش تولیدکننده غلاف‌های انقباضی دست یافته است.

    صنعت نفت کشور از واردات یک کالای استراتژیک آمریکایی خودکفا شد

    ایران با تولید محصول استراتژیک غلاف‌های حرارتی- انقباضی از واردات محصولات مشابه آمریکایی و کانادایی به خوکفایی کامل دست یافت.

    خیز ایران برای بازپس‌گیری سهم ازدست‌رفته

    به نظر می‌رسد، پس از نبرد سخت دیپلمات‌های ایران در عرصه مذاکرات هسته‌ای،مدیران نفت با ابزار دیپلماسی انرژی برای بازپس‌گیری سهم ایران از بازار جهانی نفت تلاش جدیدی را آغاز کرده‌اند.

    مدل جدید قراردادهای نفتی دسامبر در لندن رونمایی می‌شود

    وزیر نفت گفت: مدل جدید قراردادهای نفتی (IPC) دسامبر امسال (آذر - دی) در لندن معرفی می‌شود.

    شرکت گاز استان کرمانشاه طلبی از جایگاه‌های CNG ندارد

    مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: گازرسانی به شهرهای حمیل و ازگله از طریق خط لوله و شهرهای نوسود، نودشه و ریجاب به روش CNG در برنامه شرکت قرار دارد.

    احداث پالایشگاه آناهیتا توجیه اقتصادی ندارد/ ستاره خلیج‌فارس امسال به تولید می‌رسد

    مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین با اشاره به اینکه احداث پالایشگاه آناهیتا توجیه اقتصادی ندارد، گفت: پالایشگاه 150 هزار بشکه‌ای هم اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار است.

    پتروشیمی درباره نرخ خوراک تصمیم‌گیرنده نیست

    معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با تاکید براینکه شرکت ملی صنایع پتروشیمی درباره نرخ خوراک تصمیم‌گیرنده نیست و وزارت نفت نرخ خوراک را تعیین می‌کند،گفت: در حال حاضر معتقدیم 13 سنت برای نرخ خوراک مطلوب و منطقی است.

    ایران در تولید بنزین خودکفا می‌شود/ تولید 12 میلیون لیتر بنزین یورو 4 از ستاره خلیج‌فارس

    با توجه به اینکه ترین (ردیف) یک پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس تا پایان سال‌جاری به اتمام می‌رسد بنابراین پیش‌بینی‌ می‌شود با راه‌اندازی آن ایران در تولید بنزین خودکفا شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط