فونیکسریمکسبهتام

افشارزاده:

بدهی کرار را با دادن خودرو حل کردم

عصر خودرو: مدیرعامل باشگاه استقلال در مراسم جشنواره رضوی با مثبت ارزیابی کردن وضعیت استقلال گفت: استقلال در حال حاضر شرایط خوبی دارد و در آرامش کامل به سر می‌برد.

بدهی کرار را با دادن خودرو حل کردم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال در مراسم جشنواره مهر رضوی در جمع خبرنگاران افزود: امروز در این مراسم به عنوان مشاور وزیر حضور دارم و خوشحال هستم که می‌بینم چنین کار ارزشمندی برای جامعه معلولین انجام می‌شود.

    وی در رابطه با وضعیت استقلال اظهار کرد: استقلال در برهه کنونی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد و همه منتظر بازی روز جمعه استقلال در برابر ذوب آهن هستیم. امیدوارم در بازی روز جمعه بتوانیم همان بازی خوبی که نیمه اول در برابر ملوان به نمایش گذاشتیم را به نمایش بگذاریم تا تماشاگران از بازی تیمشان راضی باشند.

    افشارزاده در رابطه با مشکلات مالی استقلال گفت: خوشبختانه قدم به قدم در حال حل مشکلات مالی استقلال هستیم و در حال حاضر در این زمینه به یک افق روشن رسیده‌ایم، ضمن اینکه تصور می‌کنم با حضور اسپانسر در باشگاه استقلال در آینده دیگر مشکلی از نظر مالی نداشته باشیم.

    وی درخصوص وضعیت جاسم کرار در باشگاه استقلال نیز گفت: با توجه به اینکه کرار مقداری از قرارداد سال گذشته خود را از باشگاه نگرفته بود و ذکر این نکته که او عاشق تیم استقلال است طی صحبتی که با اسپانسر داشتیم یک خودرو برای وی تهیه کردیم تا مشکلات مالی کرار با استقلال را بدین شکل حل کرده باشیم. امیدوار هستم دیگر شاهد چنین حاشیه‌هایی در باشگاه استقلال نباشیم.

    افشارزاده با رد هرگونه بازیکن سالاری در تیم استقلال اضافه کرد: به هیچ عنوان دوست ندارم که شاهد چنین اتفاقاتی در باشگاه استقلال باشم.

    وی همچنین در رابطه با پرداخت قرارداد سایر بازیکنان استقلال خاطرنشان کرد: مقداری از قرارداد بازیکنان داده شده و در تلاش هستیم که مقدار دیگری نیز به طور تساوی بین بازیکنان پول پخش کنیم تا به نوعی تمام بازیکنان را راضی نگه داریم. امیدوارم که در هفته‌های آینده بازیکنان با تمام توان در بازی‌های لیگ حضور پیدا کنند.

    افشارزاده همچنین درخصوص وضعیت خود در باشگاه استقلال گفت: در طی هفته‌های آینده مشخص خواهد شد که من مدیرعامل استقلال هستم یا خیر اما در حال حاضر در سمت خود همچنان پابرجا بوده و به کارم ادامه می‌دهم.

    وی در پایان در رابطه با وضعیت بازیکن صربستانی این باشگاه گفت: نام وی را برای حضور در باشگاه استقلال به کفاشیان داده‌ام و همچنین طی صحبتی که با تاج رییس سازمان لیگ داشتم از وی درخواست کردم تا مشکل این بازیکن صربستانی را حل کند تا دیگر مشکلی برای حضور در باشگاه استقلال نداشته باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو