فونیکسریمکسبهتام

مسئول آموزش و فرهنگ پلیس ترافیک کرمانشاه:

۲۶۰ فقره گواهینامه رانندگان متخلف در کرمانشاه توقیف شد

عصر خودرو : مسئول آموزش وفرهنگ پلیس ترافیک استان کرمانشاه گفت: برخوردجدی با تخلفات حادثه ساز در دستورکار پلیس قرار دارد و از ابتدای امسال تعداد ۲۶۰ فقره گواهینامه رانندگان متخلف در استان توقیف شده است.

۲۶۰ فقره گواهینامه رانندگان متخلف در کرمانشاه توقیف شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ علی اکبر عبداللهی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 260 فقره گواهینامه رانندگی در استان کرمانشاه توقیف و در این رابطه خودروی متخلفین به مدت 3 تا 6 ماه توقیف شده است.

    وی تخلفات حادثه ساز و مثبت شدن تست اعتیاد برخی رانندگان را سبب توقیف گواهینامه آنها در کرمانشاه عنوان کرد و افزود: رانندگانی که در نتیجه ارتکاب تخلفات حادثه ساز نمره منفی آنها بیش از 30 بوده گوهینامه آنها توقیف شده و نیز رانندگانی که تست اعتیاد آنها مثبت اعلام شده به مدت 6 ماه خودروی آنها توقیف شد.

    مسئول آموزش و فرهنگ پلیس ترافیک استان کرمانشاه گفت سرعت غیرمجاز را بزرگترین مشکل بزرگراه‌های استان یاد کرد و گفت: سرعت غیر مجاز هم کنترل خوردو را دچار مشکل می‌کند و هم دقت در تصمیم‌گیری را کاهش می‌دهد.

    سرهنگ عبداللهی رانندگی با سرعت مجاز و مطمئنه را مهم‌ترین عامل کاهش تصادفات و سوانح رانندگی در کرمانشاه دانست و افزود: از ابتدای سال تاکنون تلفات جاده‌ای در استان با 6 درصد کاهش روبرو بوده است.

    وی همچنین نسبت به تخلفات راکبی موتور سیکلت هشدار داد و گفت: برخی راکبین موتورسیکلت با بی‌توجهی به حقوق دیگران به هنگام چراغ قرمز از تقاطع عبور کرده و در صورتیکه مجال عبور از تقاطع پیدا نکنند هر نقطه‌ای که خواستند توقف می‌کنند که این رفتار سبب سردرگمی عابران پیاده می‌شود.

    سرهنگ عبداللهی ناامنی در ترافیک را نتیجه بی‌توجی به نظم و انظباط ترافیک دانست و بیان کرد: برخورد جدی با رانندگان حادثه ساز در دستور کار پلیس راهور قرار دارد و دوربین‌ های مستقر در سطح استان تمام رفتارهای ترافیکی شهروندان را رصد می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو