فونیکسریمکسبهتام

«اختصاصی عصر خودرو»

پیشرفته‌ترین و لوکس‌ترین F-۱۵۰ تاریخ فورد!

عصر خودرو: آشنا شوید با آنچه فورد پیشرفته‌ترین و لوکس‌ترین F-۱۵۰ تاریخ خود معرفی می‌کند؛ در F-۱۵۰ Limited که از زمستان امسال با قیمتی نزدیک به ۶۰ هزار دلار در آمریکا عرضه خواهد شد، فورد تمام آنچه که داشته را در لیست امکانات پیکاپ فول‌سایز محبوب خود گنجانده.

پیشرفته‌ترین و لوکس‌ترین F-۱۵۰ تاریخ فورد!
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، کروم‌کاری منحصربه‌فرد جلوپنجره در کنار چرخ‌های 22 اینچی آلومینیومی براق، عبارت حک شده LIMITED ‌روی کاپوت و قاب کرومی درِ کفی بار و کروم‌کاری‌های متعدد در جای جای بدنه، این نسخه را از دیگر F-150‌های آلومینیومی فورد متمایز می‌سازند اما وجه مشخصه اصلی آن، کابین فوق لوکس و خوش‌ساختی است که پلاک مخصوص نسخه LIMITED روی کنسول میانی فوق پهن آن حک شده. این محیط پوشش یافته با چرم دو‌رنگ موهاوی و مزین به تزئینات چوب اوکالیپتوس و آلومینیومی، مجهز به لیستی بلند بالا از امکانات لوکس و ارزشمند است که از جمله آنها باید به سیستم صوتی سونی با 10 بلندگو، نسل سوم سیستم اطلاعات و سرگرمی فورد موسوم به SYNC3 (با AppLink)، سامانه نمایش دید 360‌درجه از اطراف، سانروف پانورامیک و صندلی‌های مجهز به ماساژور جلو با سیستم سرمایشی و گرمایشی و قابلیت تنظیم برقی در 10 جهت اشاره کرد. پله‌های پا رکابی با بازشو خودکار، کنترل از راه دور استارت موتور و بازشو درِ کفی بار، چراغ‌های LED جلو با پرتو نور چهارگانه‌ و کنترلگر ترمز تریلر نیز از دیگر امکانات استاندارد F-150‌های Limited هستند.
    تنها پیشرانه در نظر گرفته شده برای F-150 Limited، واحد V6 3.5 لیتری ایکوبوست است که با 365 اسب‌بخار قدرت و 570 نیوتن‌متر گشتاور بیشینه، متصل به گیربکس 6 سرعته خودکار، در شهر و جاده به ترتیب صدی 13.8 و 9.8 لیتر بنزین می‌سوزاند توان یدک‌کشی قابل‌توجهی فراتر از 4.5 تُن به این نسخه از وانت‌بار توانمند فورد می‌دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم