فونیکسریمکسبهتام

فرمانده نیروی انتظامی خبر داد:

کاهش ۵.۵ درصدی تلفات در حوزه راهنمایی و رانندگی

عصر خودرو: رئیس پلیس کشور از کاهش ۵.۵ درصدی تلفات راهنمایی و رانندگی در ۳ ماهه نخست امسال خبر داد.

کاهش ۵.۵ درصدی تلفات در حوزه راهنمایی و رانندگی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سردار حسین اشتری صبح امروز در حاشیه اختتامیه جشنواره نظم و امنیت عمومی با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار، اظهار کرد: امروز پلیس وظیفه حفظ نظم و امنیت جامعه را عهده‌دار است و پل ارتباطی میان پلیس و نیروی انتظامی رسانه‌ها هستند.

    وی با اشاره به سطح تماس بسیار زیاد مردم با نیروی انتظامی به کارکرد رسانه‌ها در برقراری امنیت زبانی جامعه اشاره کرد و گفت: باید توجه داشت که پلیس به تنهایی قادر به تامین امنیت در جامعه نیست و نیازمند همکاری رسانه‌ها برای بسترسازی در انجام ماموریت‌های خود در جامعه است.

    فرمانده ناجا خطاب به اصحاب رسانه عنوان کرد: این هنر شماست که علاوه بر اطلاع رسانی پیرامون ماموریت‌های پلیس، در جهت ارتقای امنیت روانی آحاد جامعه و آموزش به مردم گام بردارید.

    سردار اشتری با اشاره به اتفاقات اخیر در چند شهرستان که به سوژه‌ای ملی تبدیل شد، گفت: اگر پیرامون اتفاقی اطلاع‌رسانی نمی‌کنیم دلیل بر نامحرم بودن اصحاب رسانه نیست چرا که در برخی موارد اطلاع‌رسانی زودهنگام باعث تشویش روانی جامعه و خانواده‌ها می‌شود.

    وی آغاز به کار فعالیت سخنگوی نیروی انتظامی در سال اخیر را گامی در جهت ارتباط بیشتر با رسانه‌ها و مردم عنوان کرد و با تاکید بر ضرورت توجه به نقش نظارتی رسانه‌ها بر عملکرد پلیس افزود: ما درخواست داریم که اقدامات پلیس مورد رصد رسانه‌ها قرار گیرد و موارد مثبت و منفی آن منعکس شود ولی در عین حال خواستار آن هستیم ولی در عین حال در وهله اول این تقاضا را داریم که ضعف‌ها و کاستی‌های موجود را به ما منتقل کرده تا ما بتوانیم وظیفه خود در خدمت‌گذاری به مردم را با قوت انجام دهیم.

    فرمانده ناجا افزود: تعامل میان نیروی انتظامی و رسانه‌ها باعث افزایش قدرت نرم جامعه شده و ما به دنبال انسجام‌بخشی و جلوگیری از تفرقه در جامعه هستیم.

    سردار اشتری عنوان کرد: حوزه امنیت حوزه خاصی است چرا که در صورت عدم وجود امنیت در جامعه قادر به رشد در حوزه‌های دیگر نیز نخواهیم بود.

    وی برخورد با معتادان، موادفروشان و هنجارشکنان در جامعه را نیازمند به آماده‌سازی فضای جامعه از سوی رسانه‌ها عنوان کرد و با اشاره به آماری از عملکرد پلیس در 3 ماهه نخست امسال، عملکرد نیروی انتظامی را در حوزه راهنمایی و رانندگی و مبارزه با مواد مخدر مثبت ارزیابی کرد.

    فرمانده ناجا افزود: خوشبختانه در حوزه راهنمایی و رانندگی در 3 ماهه امسال موفق به کاهش 5 درصد تخلفات و 5.5 درصدی تلفات هستیم.

    سردار اشتری در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه علی‌رغم تمام این موفقیت‌ها در حوزه جرایم خود شاهد افزایش‌هایی هستیم و هنوز نگرانی‌های قبلی وجود دارد البته باید توجه داشت که برخی جرایم تنها با برخورد پلیسی مرتفع نمی‌شود و نیازمند ورود همه‌جانبه از سوی دستگاه‌های مختلف هستیم.

    در پایان این نشست خبرنگاران برتر معرفی شدند و با حضور روسای پلیس پیشگیری، آگاهی،‌ راهور و سخنگوی نیروی انتظامی و رئیس پلیس کشور از آنها تقدیر به عمل آمد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو