فونیکسریمکسبهتام

رئیس شورای کارگری شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه:

انتقاد از عملکرد اتوبوسرانی اصفهان به دور از انصاف شغلی است

عصر خودرو: رئیس شورای کارگری شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: انتقاد برخی رسانه‌ها از عملکرد مدیرعامل جدید شرکت اتوبوسرانی بعد از گذشت ۸۰ روز، به دور از انصاف شغلی است.

انتقاد از عملکرد اتوبوسرانی اصفهان به دور از انصاف شغلی است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، مرتضی مشهدی در اصفهان با اشاره به اینکه شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه از نظر مالی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، اظهار کرد: یکی از دلایل فرسوده بودن اتوبوس‌های شرکت اتوبوسرانی، نداشتن بودجه کافی است.

    وی افزود: بعد از تغییر مدیریت شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه، امام جمعه اصفهان به ما این قول را داده بودند که یکی از بهترین مدیران وارد سیستم اتوبوسرانی خواهد شد.

    رئیس شورای کارگری شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه در ادامه گفت: مدیرعامل جدید اتوبوسرانی یکی از چهره‌های مطرح فرهنگی شهر است که با وجود عدم رغبت برای به عهده گرفتن این سمت، با درخواست مسئولان ارشد اصفهان این وظیفه را به عهده گرفت.

    وی عنوان کرد: زیر سئوال بردن عملکرد مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه که کمتر از 80 روز از دوران انتصاب وی می‌گذرد، به دور از انصاف بوده و اینگونه انتقادات به نوعی خدمات و تلا‌ش‌های 2 هزار و 500 نفر ناوبر و کارکنان اتوبوسرانی را زیر سئوال می‌برد.

    مشهدی تاکید کرد: انتقاد رسانه‌ها از عملکرد مدیران، اقدامی مهم و اساسی است که معمولا پس از مدت قابل توجهی صورت می‌گیرد، نه اینکه مدیرعاملی که هنوز 80 روز از آغاز فعالیتش در شرکت اتوبوسرانی نگذشته به این شکل مورد انتقاد قرار گیرد.

    وی عنوان کرد: بنا بر اظهارات معاونت بهره‌برداری استانداری، برای برگزاری نماز عید فطر 150 دستگاه اتوبوس از سوی شرکت اتوبوسرانی کار سرویس‌دهی مردم را انجام دادند که 50 دستگاه آن بدون مسافر برگشتند.

    بر اساس این گزارش، شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان به عنوان تنها سامانه حمل و نقل عمومی شهر اصفهان امر جابه‌جایی حدود 870 هزار مسافر را با حدود یک‌هزار و 365 دستگاه اتوبوس بر عهده دارد.

    طول خطوط اتوبوسرانی اصفهان به میزان 2 هزار کیلومتر است که بیش از 2 هزار پرسنل دارد، این شرکت با هدف افزایش کیفیت سرویس‌دهی شهروندان برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت خود را تدوین و به ترتیب اولویت در راستای اجرایی شدن برنامه‌ها تلاش می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط