فونیکسریمکسبهتام

رییس شورای شهر قزوین:

زیرساخت‌های اجرای طرح دوچرخه اشتراکی در قزوین فراهم می‌شود

عصر خودرو: رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت:در راستای راه‌اندازی طرح دوخرچه اشتراکی در قزوین، زیرساخت‌های مورد نیاز برای اجرای این طرح در دستور کار قرار دارد.

زیرساخت‌های اجرای طرح دوچرخه اشتراکی در قزوین فراهم می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، طرح دوچرخه اشتراکی ظهر امروز با حضور اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قزوین و اعضای شورای شهر قزوین در صحن شورای شهر قزوین مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
    عباس ظاهری، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان این نکته که طرح دوچرخه اشتراکی برای اجرایی شدن نیاز به تصویب شورای شهر قزوین دارد، اظهار داشت: اجرای طرح دوچرخه اشتراکی در شهر قزوین نیازمند برنامه‌ریزی و بررسی‌های مطالعاتی از سوی شورای شهر دارد و تا زمانی که شورای شهر این موضوع را به‌طور کامل بررسی نکرده، اجرایی نمی‌شود.
    وی ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهر قزوین را مهم‌ترین اولویت برای اجرای این طرح دانست و گفت: از جمله برنامه‌هایی که باید به‌منظور اجرایی کردن این طرح در شهر قزوین اجرایی شود، فراهم کردن زیرساخت‌های مطلوب به‌ویژه تامین امنیت دوچرخه‌سواران است که باید راهکار‌های آن تدوین شود که تاکنون زیرساخت‌های این طرح فراهم شده است.
    رئیس شورای شهر قزوین عنوان کرد: فرهنگ‌سازی در مورد نحوی صحیح استفاده‌کنندگان از دوچرخه اشتراکی از جمله برنامه‌های اولویت‌دار در اجرای این پروژه بوده و در همین راستا باید برنامه‌هایی در مورد نحوی صحیح استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی در شهر قزوین اجرایی شود.
    حکمت‌اله داودی نیز در این جلسه با اشاره به‌بررسی همه‌ جانبه این طرح، مطرح کرد: تاکنون جلسات زیادی با مدیران دستگاه‌های اجرایی از جمله پلیس راهور برگزار شده تا بتوان نواقص این طرح تا حد زیادی برطرف شود.
    رئیس کمیسیون ترافیک شورای شهر قزوین با تاکید به مطلب که تردد عابران و دوچرخه‌سوران باید به‌طور جدی مورد بررسی قرار گیرد، گفت: تا زمانی که زیرساخت‌های لازم برای طرح دوچرخه اشتراکی تامین نشود، این پروژه اجرایی نمی‌شود، زیرا تامین امنیت شهروندان در اولویت این طرح قرار دارد.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو