فونیکسریمکسبهتام

رئیس شورای اسلامی شهر قم:

رانندگان تاکسی و اتوبوس نماد یک شهر هستند

عصر خودرو: رئیس شورای اسلامی شهر قم بر لزوم ارتقای جایگاه رانندگان وسایط حمل و نقل عمومی به عنوان نمادهای یک شهر تأکید کرد.

رانندگان تاکسی و اتوبوس نماد یک شهر هستند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، ولی‌الله بیاتی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست تخصصی معاونان حمل و نقل و ترافیک شهرداری‌ کلان شهرهای کشور اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در دورانی که پشت سر گذاشته به صورت مداوم از سوی دشمنان تهدید شد اما با حضور در صحنه مردم شریف کشور اسلامی توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی شد.

    وی ادامه داد: امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران طوری است که قدرت‌های جهان با ما سر میز مذاکره می‌نشینند و این افتخار نظام است که دنیا با زبان مذاکره با ما صحبت می‌کنند.

    رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: در دنیا شاهد هستید که کشور را با جنگ از بین می‌برند و حاکمیت مورد نظر خودشان را جایگزین می‌کنند اما در مورد ملت ایران دنیا به این نتیجه رسیده که تنها با گفتگو و شیوه تعامل می‌تواند با ما روبه‌رو شود.

    وی افزود: ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره پشتوانه نظام بوده‌اند و این مردم در تمام صحنه‌های مختلف در زمان جنگ و تحریم و تهدید از حاکمیت حمایت کردند تا به جایگاه امروز رسیدیم.

    بیاتی اظهار داشت: این حمایت مردمی ما را به این نقطه رسانده که امروز در کشورهای اسلامی و بسیاری از کشورهای منطقه نفوذ داشته و به اهداف و شعارهای انقلاب اسلامی نزدیک شده‌ایم.

    وی با اشاره به اشاره اوباما به قدرت مردمی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: اینکه مخالفان و موافقان جمهوری اسلامی هیچ یک حاضر به از بین بردن حاکمیت ایران نیستند یک واقعیت است اما بازگو شدن آن از زبان رئیس جمهور آمریکا معنای دیگری دارد.

    ارزش خدمت‌رسانی به مردم

    رئیس شورای اسلامی شهر قم خدمت‌رسانی به مردم را راه قدردانی از این مردم دانست و ابراز داشت: خدمت به مردم وسیله‌ای برای نزدیکی به خداوند است.

    وی گفت: این مسئولیت‌ها و سمت‌ها مقطعی است و ما باید طوری حرکت کنیم که برای آخرت توشه‌ای داشته باشیم.

    بیاتی با اشاره به اهمیت ارتقای جایگاه رانندگان وسایل نقلیه در اذهان عمومی ابراز داشت: کسی که به عنوان راننده تاکسی یا اتوبوس فعالیت می‌کند نماد شهر است. اگر رفتار یک راننده تاکسی برخورد خوبی داشته باشد، درباره کل مردم آن شهر قضاوت خوب می‌شود.

    وی ادامه داد: در گذشته یک راننده اتوبوس در میان مردم جایگاه خاصی داشت که امروزه می‌بینیم برخی افراد به این جایگاه ضربه زده‌اند.

    رئیس شورای اسلامی شهر قم دادن انگیزه معنوی به رانندگان را یکی از راه‌های ارتقای جایگاه آنها و بهبود خدمات‌رسانی دانست و گفت: اگر این افراد ارزش کار خود را از نظر معنوی بدانند بسیار بهتر با مردم برخورد خواهند کرد که البته ارتباط ما با رانندگان بسیار کم است و این ایده‌آل شکل نگرفته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو