فونیکسریمکسبهتام

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان قزوین:

همایش بزرگ پیاده روی در قزوین برگزار می شود

عصر خودرو : رئیس هیئت ورزش های همگانی استان قزوین گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ششم شهریور ماه همزمان با روز قزوین برگزار می شود.

همایش بزرگ پیاده روی در قزوین برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمد رضایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در محل هیئت ورزش های همگانی قزوین برگزار شد اظهارداشت: با توجه به تاکید استاندار قزوین مبنی بر دسترسی آسان و ارزان مردم به رشته های مختلف ورزشی، می توان گفت ورزش های همگانی بدلیل آنکه با کمترین امکانات و تنها با یک دست لباس ورزشی و در همه مکانها از جمله پارک ها قابل اجراست می تواند با حمایت مسئولان و مردم بیش از پیش گسترش یابد.

    وی افزود: 25 رشته هیئت ورزشهای همگانی در استان فعال است که در این راستا برنامه های کمیته های مختلفی پیش بینی شده که آموزش آتش نشانان، پینت بال، ورزش کارکنان، طبیعت گردی و گردشگری، فکری، برایتونیک، ماهیگیری در دریاچه اوان، ورزش پیلاتس از جمله فعالیت های این هیئت است.

    ساماندهی مربیان ورزش های همگانی

    رئیس هیئت ورزش های همگانی استان قزوین بیان کرد: در حال حاضر مربیان رشته های ورزشهای همگانی خدمات خود را بصورت رایگان در همه پارکها ارائه می کنند که در این راستا ساماندهی مربیان در دستور کار قرار گرفته است.

    برگزاری همایش پیاده روی در روز قزوین

    رضایی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی در روز قزوین اظهارداشت: این همایش به مناسبت روز قزوین در همه شهرستانهای استان برگزار خواهد شد و این حرکت فرهنگی با حمایت شهرداری به عنوان حامی مالی در استان با شرکت عموم خانواده ها برگزار خواهد شد.

    وی افزود: در همایش های گذشته در سراسر کشور به منظور تشویق مردم هدایایی مانند خودرو نیز به قید قرعه به شرکت کنندگان اهداء می شد که امسال مقرر شده است این هدایا بصورت جوایز ورزشی و به تعداد بیشتری در اختیار مردم قرار گیرد.

    رئیس هیئت ورزش های همگانی استان قزوین تصریح کرد: با این شیوه ضمن افزایش تعداد جایزه بگیران با اهداء وسایل ورزشی می توان امیدوار بود افراد بیشتری به ورزش علاقه مند شوند.

    برگزاری طرح پیاده روی بین پارکی در قزوین

    رضایی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های امسال اجرای طرح پیاده روی در حدفاصل پارکهای درون شهری است که در این راستا با هماهنگی نیروی انتظامی استان این طرح از هفته آینده بصورت دائمی اجرایی خواهد شد.

    وی یادآورشد: به منظور تقویت شادابی بانوان ورزش«یوگای خنده» با همت سرکار خانم سعیده علوی در بوستان بانوان در حال اجراست که بانوان علاقمند می توانند با شرکت در آن زمینه افزایش نشاط خود را فراهم کنند.

    رئیس هیئت ورزش های همگانی استان قزوین گفت: توسعه ورزش های همگانی نیازمند مشارکت و همراهی خانواده هاست لذا از عموم مردم بویژه بانوان انتظار داریم روزانه چند ساعت از وقت خود را به ورزش کردن اختصاص دهند و فرزندان خود را نیز به این امر تشویق کنند تا ورزش در جامعه نهادینه شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو